Show simple item record

dc.date.accessioned2022-03-31T08:15:15Z
dc.date.available2022-03-31T08:15:15Z
dc.date.issued2022-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2458
dc.description.abstractΗ Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση ανέκαθεν αποτελούσε ένα καίριο θέμα με ενδιαφέρον προς διερεύνηση και ανάλυση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιαστεί η συμβολή της Λογοτεχνίας και της Δημιουργικής Γραφής, στην Α/θμια Εκπαίδευση ως μέσο διδακτικής πράξης. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στη Δημιουργική Γραφή, στα κειμενικά της είδη και στο πώς μπορούν αυτά να χρησιμοποιηθούν στη βελτίωση του γραπτού λόγου, στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης και έκφρασης και στην πολύπλευρη ανάπτυξη που παιδιού. Μελετήθηκαν οι αρχές της Δημιουργικής Γραφής και η σχέση της με τα Δ.Ε.Π.Π.Σ και Α.Π.Σ. Τα αποσπασματικά κείμενα στην εκπαιδευτική διαδικασία, οι άσκοπες συζητήσεις και διατυπώσεις σε φιλολογική βάση καθώς και οι πολυάριθμες κουραστικές ασκήσεις, δυσχεραίνουν τη σχέση παιδιού με τη Λογοτεχνία. Μέσα από το μύθο και τη γραφή επιχειρήθηκε η κατανόηση και η ενίσχυση της επιθυμίας του μαθητή για δημιουργία και δράση. Το δεύτερο μέρος της παρούσας έρευνας είναι ερευνητικό. Η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στηρίχθηκε στη μελέτη περίπτωσης: μύθοι του Αισώπου και σκοπό της είχε τη βελτίωση της σχέσης του μαθητή με τη Λογοτεχνία και τα κειμενικά της είδη, τη συμπόρευσή τους, την διαπίστωση της σημασίας της Λογοτεχνίας ως χωριστό μάθημα από εκείνο της γλώσσας, την συσχέτισή της με τη Δημιουργική Γραφή στην εκπαιδευτική πράξη μέσα από τους αισώπειους μύθους και στην αναγκαιότητα νέων συνθηκών και προγραμμάτων στα Δ.Ε.Π.Δ.Σ και Α.Π.Σ. Creative Writing in education has always been a crucial and interesting issue for further research and analysis. The purpose of this survey is to present the contribution of both Literature and Creative Writing as an education tool in primary school. There is special reference to Creative Writing, its Literature kinds and to how these can be used not only to enhance written language but also to improve critical thinking and expression as well as the multiplex development of a child. The principles of Creative Writing and the its relationship with the I.U.C.S and the D.P.S have also been studied. Fragmentary texts during the educational procedure, needless discussions or outlines on a literature basis along with numerous and tiring exercises can impede the relation a child has with Literature. Through myths and writing we have attempted to understand and enhance a student΄s desire for creativity and practice. The second part of the current survey is inquiring. The methodology of the survey being carried out was based on the study of a specific case of Aisop΄s myths and its purpose was to improve the student΄s relationship with Literature itself and its Literature kinds, their co-existence, the acknowledgment of the importance of Literature as a subject apart from Language, its correlation with Creative Writing through educational practice via Aisop΄s myths and the necessity of new conditions and programmes at the I.U.C.S (Interthematical Unified Context Programmes of Studies) and the D.P.S (Detailed Programmes of Studies).en_US
dc.language.isogren_US
dc.titleΗ Δημιουργική Γραφή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Οι μύθοι του Αισώπουen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record