Show simple item record

dc.contributor.authorΜίμτσης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαππά, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2022-05-12T10:29:24Z
dc.date.available2022-05-12T10:29:24Z
dc.date.issued2014-07
dc.identifier.other3502
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2659
dc.description99 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.)en_US
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις χρειάζονται έναν χάρτη πορείας (roadmap) ή ένα στρατηγικό σχέδιο για να καθορίσουν τις αξίες της εταιρείας, να δημιουργήσουν ένα μοναδικό όραμα και να χαράξουν την ανάλογη κατεύθυνση για ανάπτυξη. Η διαδικασία αρχίζει με την διαμόρφωση μιας αποστολής και τη δήλωση του οράματος, τον καθορισμό των στόχων της εταιρείας, και γίνεται μια ανάλυση των πλεονεκτημάτων της, των αδυναμιών, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών. Αυτή η ανάλυση ονομάζεται ανάλυση SWOT. Οι επιχειρηματικοί ηγέτες χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν, να εφαρμόσουν και να επανεξετάσουν τη στρατηγική της εταιρείας σε συνεχή βάση.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέποντες καθηγητές: Δρ. Αγγελίδης Παντελής, Δρ. Μπακούρος Ιωάννηςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΜίμτσης Ιωάννης, Παππά Θεοδώραen_US
dc.relation.ispartofseriesαρ. εισ.;3502
dc.subjectΙατρικές κινητές εφαρμογές, Επιχειρηματικός χάρτης πορείας, Πρωτόκολλο WAP, E-mail Marketing,en_US
dc.titleΕπιχειρηματική τοποθέτηση ιατρικών κινητών εφαρμογών: Θεωρητική Ανάλυση και Μελέτη Εφαρμογήςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record