Επιχειρηματική τοποθέτηση ιατρικών κινητών εφαρμογών: Θεωρητική Ανάλυση και Μελέτη Εφαρμογής
Abstract
Οι επιχειρήσεις χρειάζονται έναν χάρτη πορείας (roadmap) ή ένα στρατηγικό σχέδιο για να καθορίσουν τις αξίες της εταιρείας, να δημιουργήσουν ένα μοναδικό όραμα και να χαράξουν την ανάλογη κατεύθυνση για ανάπτυξη. Η διαδικασία αρχίζει με την διαμόρφωση μιας αποστολής και τη δήλωση του οράματος, τον καθορισμό των στόχων της εταιρείας, και γίνεται μια ανάλυση των πλεονεκτημάτων της, των αδυναμιών, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών. Αυτή η ανάλυση ονομάζεται ανάλυση SWOT. Οι επιχειρηματικοί ηγέτες χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν, να εφαρμόσουν και να επανεξετάσουν τη στρατηγική της εταιρείας σε συνεχή βάση.