dc.contributor.author | Βαρτζώκα, Δήμητρα | |
dc.contributor.author | Δημανίδου, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T12:48:43Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T12:48:43Z | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.other | 3489 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2673 | |
dc.description | 151 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οτπική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.) | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί την αρχή της υλοποίησης ενός πολύ φιλόδοξου μεγαλύτερου project. Σκοπός μας, ήταν να δημιουργήσουμε ένα serious game το οποίο θα προορίζεται για τη βελτίωση της κατάστασης της υγείας παιδιών με αυτισμό. Αν και παρόμοια παιχνίδια έχουνε δημιουργηθεί στο παρελθόν από προγραμματιστές, παρατηρήσαμε ότι, τουλάχιστον όσον αφορά τον ελληνικό χώρο, υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Αποφασίσαμε λοιπόν πως αυτή η ιδέα θα μπορούσε να είναι τόσο χρήσιμη όσο και αρκετά πρωτότυπη. Βασικός μας στόχος ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που, όντως, θα μπορούσε να βοηθήσει εν μέρει στη θεραπεία των παιδιών με αυτισμό και παράλληλα να γίνει ένα διασκεδαστικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια γονιών, εκπαιδευτικών ή και γιατρών. Με αυτή τη λογική, το παιχνίδι βασίστηκε πλήρως στη γνώση ότι τα παιδιά αυτά, όπως και όλα τα υπόλοιπο παιδιά, βέβαια, έχουνε αδυναμία στα έντονα χρώματα, στα animations και στους χαρούμενους ήχους. Όλα αυτά τα στοιχεία ενσωματώθηκαν με τη βοήθεια του Adobe Flash στο παιχνίδι μας και του προσδώσανε τον χαρακτήρα που επιθυμούσαμε.
Τα προγράμματα που χρησιμοποιηθήκανε για την υλοποίηση αυτού του project, είναι κατά βάση δύο: το Adobe Flash Professional CS6, με το οποίο δημιουργήθηκαν όλες οι σκηνές των επιμέρους παιχνιδιών, τα οπτικά και ακουστικά εφέ και οτιδήποτε άλλο αφορούσε τον προγραμματισμό του παιχνιδιού και το Adobe Photoshop CS6, με το οποίο έγινε η δημιουργία και η επεξεργασία κάθε μιας εικόνας που έχει συμπεριληφθεί στην εφαρμογή. Για τον προγραμματισμό, χρησιμοποιήθηκε η αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού Action script 3.0.
Τέλος, να αναφερθεί ότι η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να παίζει σε οποιονδήποτε υπολογιστή διαθέτει το πρόγραμμα Adobe Flash Player και στη συνέχεια σε android κινητά και tablets, αφού πρώτα προσαρμόστηκε κατάλληλα και μεταφέρθηκε, με τρόπο που περιγράφουμε αναλυτικά στη συνέχεια. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπων καθηγητής: Παντελής Αγγελίδης | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Βαρτζώκα Δήμητρα, Δημανίδου Ευαγγελία | en_US |
dc.relation.ispartofseries | αρ. εισ.;3489 | |
dc.subject | Σοβαρό παιχνίδι, Αυτιστικά παιδιά, Ηλεκτρονικά παιχνίδια VS | en_US |
dc.subject | Serious Games, Play therapy, Flash, Flash animation, Adobe Flash CS6 Professional | en_US |
dc.title | Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Σοβαρού Παιχνιδιού (Serious Game), μέσω του Adobe Flash, για τη βελτίωση της κατάστασης παιδιών με αυτισμό | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |