• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Σοβαρού Παιχνιδιού (Serious Game), μέσω του Adobe Flash, για τη βελτίωση της κατάστασης παιδιών με αυτισμό

    Thumbnail
    View/Open
    Διπλωματική εργασία (3.622Mb)
    Date
    2014-06
    Author
    Βαρτζώκα, Δήμητρα
    Δημανίδου, Ευαγγελία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί την αρχή της υλοποίησης ενός πολύ φιλόδοξου μεγαλύτερου project. Σκοπός μας, ήταν να δημιουργήσουμε ένα serious game το οποίο θα προορίζεται για τη βελτίωση της κατάστασης της υγείας παιδιών με αυτισμό. Αν και παρόμοια παιχνίδια έχουνε δημιουργηθεί στο παρελθόν από προγραμματιστές, παρατηρήσαμε ότι, τουλάχιστον όσον αφορά τον ελληνικό χώρο, υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Αποφασίσαμε λοιπόν πως αυτή η ιδέα θα μπορούσε να είναι τόσο χρήσιμη όσο και αρκετά πρωτότυπη. Βασικός μας στόχος ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που, όντως, θα μπορούσε να βοηθήσει εν μέρει στη θεραπεία των παιδιών με αυτισμό και παράλληλα να γίνει ένα διασκεδαστικό και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια γονιών, εκπαιδευτικών ή και γιατρών. Με αυτή τη λογική, το παιχνίδι βασίστηκε πλήρως στη γνώση ότι τα παιδιά αυτά, όπως και όλα τα υπόλοιπο παιδιά, βέβαια, έχουνε αδυναμία στα έντονα χρώματα, στα animations και στους χαρούμενους ήχους. Όλα αυτά τα στοιχεία ενσωματώθηκαν με τη βοήθεια του Adobe Flash στο παιχνίδι μας και του προσδώσανε τον χαρακτήρα που επιθυμούσαμε. Τα προγράμματα που χρησιμοποιηθήκανε για την υλοποίηση αυτού του project, είναι κατά βάση δύο: το Adobe Flash Professional CS6, με το οποίο δημιουργήθηκαν όλες οι σκηνές των επιμέρους παιχνιδιών, τα οπτικά και ακουστικά εφέ και οτιδήποτε άλλο αφορούσε τον προγραμματισμό του παιχνιδιού και το Adobe Photoshop CS6, με το οποίο έγινε η δημιουργία και η επεξεργασία κάθε μιας εικόνας που έχει συμπεριληφθεί στην εφαρμογή. Για τον προγραμματισμό, χρησιμοποιήθηκε η αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού Action script 3.0. Τέλος, να αναφερθεί ότι η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να παίζει σε οποιονδήποτε υπολογιστή διαθέτει το πρόγραμμα Adobe Flash Player και στη συνέχεια σε android κινητά και tablets, αφού πρώτα προσαρμόστηκε κατάλληλα και μεταφέρθηκε, με τρόπο που περιγράφουμε αναλυτικά στη συνέχεια.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2673
    Collections
    • Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV