Ανάλυση, Σχεδιασμός και Υλοποίηση μιας εφαρμογής ”Movie Quiz” πολλαπλών παικτών στο λειτουργικό σύστημα Android
Abstract
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε η δυνατότητα του λειτουργικού συστήματος Android να ανταποκριθεί στις ανάγκες λειτουργίας ενός εξυπηρετητή (server) διαχείρισης πολλαπλών ταυτόχρονων αιτήσεων. Η μελέτη αυτή βασίστηκε κυρίως στην σχεδίαση και την υλοποίηση ενός συστήματος εφαρμογών υλοποίησης ενός παιχνιδιού ερωταπαντήσεων πολλαπλών χρηστών. Κατά την ανάπτυξη του συστήματος αναζητήθηκαν και ελέγχθηκαν τρόποι για:
Την διαχείριση πολλαπλών ταυτόχρονων αιτήσεων από εξυπηρετητή που τρέχει πάνω σε λειτουργικό σύστημα Android.
Την ανταλλαγή μηνυμάτων συγκεκριμένου πρωτοκόλλου μεταξύ εφαρμογών που τρέχουν σε διαφορετικές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android εντός wifi δικτύου.
Την επικοινωνία εφαρμογής για τον λειτουργικό σύστημα Android με διαδικτυακή εφαρμογή.
Την δυνατότητα ανάκτησης και επεξεργασίας δεδομένων από τον παγκόσμιο ιστό (scrapping).
Αποτέλεσμα της διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε ένα πλήρες σύστημα αποτελούμενο από μια διαδικτυακή εφαρμογή και δύο εφαρμογές για κινητές συσκευές οι οποίες συνεργάζονται για την πλήρη διαχείριση ενός παιχνιδιού γνώσεων πολλαπλών χρηστών.
During the preparation of the current thesis the ability of the Android operating system to meet the operational needs of a server (server) managing multiple simultaneous requests have been studied. This study was based mainly on the design and implementation of an application system concerning a game of questions and answers for multiple players. During this system development have been examined and tested ways for:
• The running on Android operating system server ability to manage multiple concurrent requests.
• Exchanging well defined protocol messages between applications running on different devices (running on Android operating system) in a network Wi-Fi.
• The, over Android operating system running, application communication with a web application.
• The ability of data access and processing from the web (scrapping).
The derivable of this thesis study was a complete system consisting of a web application and two applications for mobile devices that work together to manage a complete multi-user knowledge game.