Ανάλυση αγοράς και εκτίμηση ανατροπής αλυσίδων αξίας συστήματος προώθησης και διαχείρισης τουρισμού ευεξίας
Abstract
Το ευρύτερο τουριστικό περιβάλλον έχει υποστεί τεράστιες αλλαγές κατά την έναρξη του έτους 2020, με την έκρηξη της πανδημίας λόγω COVID-19, επηρεάζοντας όλες τις επιχειρήσεις παγκοσμίως, ανάμεσά τους και τον τουρισμό ευεξίας. Ένα καλό κλίμα εργασίας, η εργασιακή κουλτούρα ή οι διαθέσιμες πρώτες ύλες, μπορούν να προσδώσουν μοναδικό προφίλ στην τουριστική επιχείρηση, ειδικά στον καιρό της πανδημίας. Προκειμένου να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο τουριστικό προϊόν ευεξίας, θα πρέπει να γίνει ανάλυση της αγοράς, έτσι ώστε η εξυπηρέτηση και οι υποδομές να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της.
Σκοπός: Επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί η πρόσφατη κατάσταση της τουριστικής αγοράς, αναφέροντας τις νέες τάσεις αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στον τουρισμό ευεξίας, καθώς και οι τρόποι μετασχηματισμού του τουρισμού ευεξίας στοχεύοντας στην παρουσίαση του νέου σχεδιασμού της τουριστικής βιομηχανίας και την αύξηση χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών, ώστε να ενισχυθεί η ετοιμότητα της τουριστικής αγοράς που διανύει μια περίοδο «στασιμότητας» εξαιτίας της πανδημίας.
Μεθοδολογία: Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η βιβλιογραφική ανασκόπηση και εύρεση-μελέτη ερευνών που αφορούν το θέμα της εργασίας, και η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω των μηχανών αναζήτησης GoogleScholar και Scopus, το διάστημα Μαΐου – Φεβρουαρίου 2021.
Αποτελέσματα: Παρότι η διεθνής τουριστική αγορά ακολουθεί εδώ και χρόνια τις τάσεις ανάπτυξης, συμπεριλαμβάνοντας στα προσφερόμενα είδη και τον τουρισμό ευεξίας, η ελληνική αγορά ακολουθεί τις τάσεις αυτές, με καθυστέρηση.
Συμπεράσματα: Η εφαρμογή της ψηφιακής τεχνολογίας για την ανάπτυξη του τουρισμού ευεξίας, ιδιαίτερα σήμερα, στην πανδημική εποχή που διανύουμε, είναι απαραίτητη. Η καινοτομία στις ψηφιακές τεχνολογίες, μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να επιβιώσουν οικονομικά από την πανδημία, ενώ παράλληλα, μπορούν να βοηθήσουν στη δημόσια υγεία και ευεξία, προσφέροντας προστασία εντός του σπιτιού, μέσα από τα προγράμματα και τα μηνύματα ευεξίας, βοηθώντας τον τουρισμό, με ετοιμότητα για μελλοντικά ταξίδια.
Background: The wider tourism environment has undergone tremendous changes since the beginning of 2020, with the outbreak of the COVID-19 pandemic, affecting all businesses worldwide, including wellness tourism. A good working climate, work culture or available raw materials can give a unique profile to the tourism business, especially in times of pandemic. In order to create a successful tourism wellness product, a market analysis must be performed so that the service and infrastructure meet its expectations.
Aim: An attempt was made to present the recent situation of the tourism market, mentioning the new trends in the use of digital technologies in wellness tourism, as well as the ways of transforming wellness tourism aiming at presenting the new design of the tourism industry and increasing the use of digital technologies. readiness of the tourism market that is going through a period of "stagnation" due to the pandemic.
Methods: The methodology sought for the bibliographic representation and findings of those researches that require the application, and the availability of tools using GoogleScholar and Scopus, in May-February 2021.
Results: Although the international tourism market has been following the development trends for years, including in the offered items and wellness tourism.
Conclusions: The application of digital technology for the development of wellness tourism, especially today, in the pandemic era we are going through, is essential. Innovation in digital technologies can help tourism businesses survive the pandemic economically, while at the same time helping public health and well-being by offering in-home protection through wellness programs and messages, helping tourism with preparedness. for future travel.