Show simple item record

dc.contributor.advisorΜονοβασίλης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΜελιόπουλος, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2022-06-23T10:05:23Z
dc.date.available2022-06-23T10:05:23Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2741
dc.description.abstractΗ Ανεστραμμένη τάξη είναι μία νέα διδακτική μέθοδος η οποία αλλάζει την παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία. Η πρώτη επαφή με τη νέα γνώση γίνεται από το παιδί στο σπίτι με τη χρήση της τεχνολογίας και το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό. Στη συνέχεια στην τάξη πραγματοποιούνται μαθητοκεντρικές εκπαιδευτικές τεχνικές οι οποίες χαρα-κτηρίζονται από ομαδοσυνεργατικότητα, αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών, κριτική σκέψη και ανακαλυπτική μάθηση. Στην Ελλάδα αυτή η τεχνική αναφέρεται όλο και περισσότερο το τελευταίο καιρό και μάλιστα γίνεται και αναφορά σε αυτήν στο νέο Νομοσχέδιο για την Παιδεία. Αυτή η εργασία διερεύνησε κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί έχουν μία θετική στάση να την εφαρμόσουν καθώς επίσης και την ετοιμότητά τους σε μία τέτοια προσπάθεια. Η διερεύνηση των πα-ραπάνω έγινε με ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από 241 εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα ρωτήθηκαν άτομα με τη μορφή συνέντευξης πάνω στα συγκεκριμένα ερωτήματα. Η έρευνα λοιπόν πραγματοποιήθηκε με μικτό τρόπο, ποσοτικό και ποιοτικό. Η έρευνα και τα συμπεράσματα θα παρουσιαστούν αφού αναλυθεί στο θεωρητικό κομμάτι η ανεστραμμένη τάξη καθώς και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση που αποτελεί ένα μέρος της νέας διδακτικής διαδικασίας. Θα γίνει επίσης αναφορά για την εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας η οποία είναι καταλυτική για τις αλλαγές που έρχονται στην παι-δεία σε ευρωπαϊκό επίπεδο καθώς, όπως υποστηρίζουν πολλοί, και στη διαμόρφωση της στάσης των εκπαιδευτικών απέναντι στην Ανεστραμμένη τάξη ή άλλη μορφή μικτής μάθησης.Flipped classroom is a new teaching method which changes the traditional teacher-centered learning. The student comes in touch with the new information at home through the use of technology and the appropriate educational material. Subsequently, student centered educational techniques are used which consist of teamwork, interaction between the educator and the students, critical thinking and discovery learning. This technique is mentioned more and more in Greece in recent times and is mentioned in the new Bill for Education. This (research) paper has examined whether and to what extent educators have a positive attitude towards applying it, as well as their readiness for such an effort. Research on the above has been conducted via a digital questionnaire which was answered by 241 educators of the Primary Education. At the same time, individuals were asked questions on these specific questions in an interview form. The research was therefore conducted in a mixed manner including both quantitative and qualitative research. The research and its conclusions will be presented after the analysis of “flipped classroom” as well as distance learning which has become an integral part of the contemporary educational procedures in the theoretical part. Education during the era of the pandemic will also be discussed, which is catalytic/ extremely influential for upcoming changes in education in a European level, as well as , according to many allegations, in the formation of the stance of educators towards “Flipped classroom” or another form of mixed learningen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΑνεστραμμένη τάξηen_US
dc.subjectΜικτή μάθησηen_US
dc.subjectΣχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΣτάσηen_US
dc.subjectΕτοιμότηταen_US
dc.titleΣτάση και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ως προς την ανεστραμμένη τάξηen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record