Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχάλας, Άγγελος
dc.contributor.authorΔαλαγιώργου, Μαρία
dc.date.accessioned2022-06-23T10:56:27Z
dc.date.available2022-06-23T10:56:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2744
dc.description.abstractΚαθώς τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία έχει αλλάξει πολλούς τομείς της ζωής μας, η χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας) στην εκπαίδευση δημιούργησε πιο ευχάριστους και ευέλικτους τρόπους διδασκαλίας. Όλο και περισσότεροι οργανισμοί και εκπαιδευτικά ιδρύματα υιοθετούν πλέον την ηλεκτρονική μάθηση στην εκπαιδευτική τους διαδικασία. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη για τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά καιρούς στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς και πως μπορούν αυτές να βελτιστοποιηθούν, έτσι ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη μορφή μάθησης από απόσταση. Κατά την εκπόνηση της παρούσας εργασίας συνέβη η πανδημία του COVID-19 και ανεστάλη η λειτουργία των εκπαιδευτικών διαδικασιών δια ζώσης όχι όμως των εξ’ αποστάσεως, και για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να ερευνηθούν και να μελετηθούν οι στάσεις και η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών στο θέμα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και τα τεχνολογικά μέσα που είναι διαθέσιμα και το εκπαιδευτικό υλικό. Με αυτά τα κίνητρα η έρευνα μου εστιάζει στις απόψεις των εκπαιδευτικών που διδάσκουν συγκεκριμένα το μάθημα της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση των προβλημάτων στις μεθοδολογίες της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και την βελτιστοποίηση τους. As in recent years technology has rapidly evolved has changed many areas of our lives, the use of ICT (information and communication technologies) in education has created more enjoyable and flexible ways of teaching. More and more organizations and educational institutions are now adopting e-learning in their educational process. The subject of this thesis is the study of the methodologies used from time to time in distance learning as well as how they can be optimized, so that we have a successful form of distance learning. During the preparation of this paper, the COVID-19 pandemic occurred and the operation of in-person educational processes was suspended, but not remotely, and for this reason it is important to investigate and study the attitudes and readiness of teachers in the issue of distance education, as well as the technological means available and the educational material. With these motivations, my research focuses on the views of teachers who specifically teach the computer science course in high school, with the aim of deeper understanding of the problems in distance learning methodologies as well as their optimization.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)en_US
dc.subjectΜάθημα πληροφορικήςen_US
dc.subjectΜεθοδολογίες της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσηςen_US
dc.titleΜελέτη και βελτιστοποίηση μεθοδολογιών εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο μάθημα της πληροφορικής για μαθητές Γυμνασίουen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record