Show simple item record

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΠυθαρά, Δάφνη
dc.date.accessioned2022-06-27T09:02:07Z
dc.date.available2022-06-27T09:02:07Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2749
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται ο χώρος προβλήματος του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν ταυτότητα στο διαδίκτυο μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Παράλληλα, με την κατασκευή ιστοχώρου στην πλατφόρμα του Wordpress, εφαρμόζεται η θεωρητική γνώση που αποκομίστηκε επί του πρακτέου με σκοπό την εφαρμογή της κατάλληλης μεθοδολογίας μάρκετινγκ για την επιχείρηση που μελετάται. Η σημαντικότητα του συγκεκριμένου θέματος έγκειται στο γεγονός ότι υφίσταται ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και σταδιακή μείωση των παραδοσιακών τρόπων προώθησης των επιχειρήσεων. Πλέον οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα εξάπλωσης οπουδήποτε επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν μέσω του διαδικτύου, οπότε το διαδικτυακό μάρκετινγκ κρίνεται αναγκαίο. Η εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας διεξήχθη σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος, στο οποίο ανήκει και το μεγαλύτερο μέρος της βιβλιογραφίας, αναλύεται το θέμα της εργασίας και οι πρακτικές διαδικτυακού μάρκετινγκ που υφίστανται και χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις. Παράλληλα αναφέρεται η αρνητική πλευρά του θέματος, καθώς θίγονται ζητήματα ηθικής. Ενδεικτικά, αναλύονται ορισμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόστηκαν σε επιχειρήσεις και επέφεραν αποτελέσματα. Στο πρακτικό μέρος της διπλωματικής, αφού πραγματοποιείται ένας πρώτος σχολιασμός όλων όσων αναφέρθηκαν προηγουμένως, επιλέγεται η πλέον κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση που μελετάται και δημιουργείται ιστότοπος σε Wordpress, στον οποίο θα εφαρμοστεί. Ακολουθεί η αναλυτική περιγραφή της στρατηγικής αυτής, η αξιολόγησή της και τα συμπεράσματα. Ως βασικό συμπέρασμα της διπλωματικής εργασίας αναφέρεται το γεγονός ότι κάθε μεθοδολογία μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στην εκάστοτε επιχείρηση είναι πιθανό να διαφέρει λίγο ή πολύ. Οι ανάγκες και το κοινό των ηλεκτρονικών καταστημάτων απαιτούν την εύρεση της κατάλληλης στρατηγικής, συγκεκριμένα για το καθένα. Για τον λόγο αυτό, έχοντας μια γενική γνώση επί του θέματος, επιλέγεται η μέθοδος που κρίνεται κατάλληλη και μπορεί να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. The subject that is being studied in this master’s thesis is internet marketing for Businesses which maintain their presence online, through an ecommerce store. In addition, with the construction of a website with Wordpress, the theoretical part which has been obtained, can be placed in a practical way, in order to achieve the best possible marketing strategy for a specific company. The rapid growth of technology and the progressive reduction of the traditional promotion of businesses makes the specific subject really important. Nowadays, companies have the ability to spread wherever they want to operate via the internet, so internet marketing is deemed necessary. The elaboration of the thesis has been carried out in two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part, to which belongs most of the literature, analyzes the main subject of the thesis and also the practices of internet marketing that exist and are used by companies. At the same time, the negative side of the issue is mentioned, as ethical issues are raised. Indicatively, some marketing strategies that were implemented in companies and brought results are analyzed. In the practical part of the thesis, after some first comments of all the above mentioned, the most appropriate marketing strategy is chosen for the company which is under study, and a website is created with Wordpress, in which this strategy will be applied. Following, there is a detailed description of the strategy, its evaluation and conclusions are provided. The main conclusion of the thesis is the fact that each marketing methodology that is applied in each business is likely to be more or less different. The needs and the customers of the online stores require finding the right strategy which is specific for each one. For this reason and as a general knowledge on the subject has been acquired, the method that is considered appropriate and can bring the desired results should be chosen.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημαen_US
dc.subjectWordpressen_US
dc.subjectΜεθοδολογία μάρκετινγκen_US
dc.subjectΙστότοποςen_US
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Αρχές περίπτωσης και κατασκευή ιστοχώρου.en_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record