Show simple item record

dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2022-06-28T10:43:35Z
dc.date.available2022-06-28T10:43:35Z
dc.date.issued2022-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2758
dc.description.abstractΤα αυξανόμενα ποσοστά μετακίνησης πληθυσμών από χώρα σε χώρα και, κατά συνέπεια η δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών, έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα καθώς και απαιτήσεις στις σύγχρονες κοινωνίες, τα οποία δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας. Οι νέες μορφές πολυπολιτισμικών κοινωνιών που δημιουργούνται μέσα από τις πολυπολιτισμικές τάξεις έχουν ανάγκη από αναδιαμόρφωση ολόκληρου του εκπαιδευτικού συστήματος και την υιοθέτηση σύγχρονων εκπαιδευτικών πρακτικών από μέρους των εκπαιδευτικών, οι οποίες να ανταποκρίνονται κατά το μέγιστο βαθμό στις απαιτήσεις και ανάγκες του σύγχρονου μαθητικού πληθυσμού. Οι σύγχρονες αυτές πρακτικές, χρησιμοποιώντας την Πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες που έχουν ενταχθεί σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα όλων μας και κυρίως των μικρών παιδιών που μεγαλώνουν με αυτά, βοηθούν τους εκπαιδευτικούς, ώστε να κάνουν το μάθημα πιο ευχάριστο και δημιουργικό, δίνοντας παράλληλα περισσότερες ευκαιρίες στους μικρούς μαθητές να εμπλακούν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια σχεδιασμού και παρουσίασης ενός διαδικτυακού μαθήματος για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσω του λογισμικού «Active Presenter», αξιοποιώντας έτσι και σύγχρονα μέσα των νέων τεχνολογιών. Το διαδικτυακό αυτό μάθημα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στη στοχοθεσία του ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ για το Νηπιαγωγείο, ενώ εστιάζει κυρίως στη γνωστική περιοχή «Παιδί και Δημιουργία- Έκφραση». Παράλληλα, για τον σχεδιασμό και τη διδασκαλία του συγκεκριμένου διαδικτυακού μαθήματος, ακολουθήθηκε η «Μέθοδος Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας – CLIL» η οποία θεωρείται η πιο διαδεδομένη μέθοδος για την εκμάθηση ξένης γλώσσας σε παιδιά. The increasing rates of population movement from country to country and, consequently, the creation of multicultural societies, have created new data as well as demands on modern societies, which could not leave unaffected the educational system of each country. The new forms of multicultural societies that are created through the multicultural classes need to be reshaped the entire educational system and the adoption of modern educational practices by teachers, in order to meet to the maximum extent the requirements and needs of the modern student population. These modern practices, using Informatics and the new technologies that have been integrated to a large extent in the daily life of all of us and especially of the small children who grow up with them, help the teachers to make the lesson more enjoyable and creative, while giving more opportunities to young students to be actively involved in the educational process. In the present work, an attempt is made to design and present an online course for the teaching of English to preschool children, through the "Active Presenter" software, thus utilizing modern means of new technologies. This online course was designed to meet the goals of the DEPPS / APS for Kindergarten, while focusing mainly on the cognitive area "Child and Creation-Expression". At the same time, for the design and teaching of this online course, the method of "Content and Language Integrated Learning - CLIL" was followed, which is considered the most common method for learning a foreign language to children.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΔιαδικτυακό μάθημαen_US
dc.subjectActive Presenteren_US
dc.subjectCLILen_US
dc.subjectΔΕΠΠΣ/ΑΠΣen_US
dc.subjectΔιδασκαλία της αγγλικής γλώσσαςen_US
dc.titleΣχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείοen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record