Show simple item record

dc.contributor.authorΚρόκου, Γεωργία-Γιασμίν
dc.date.accessioned2022-07-01T11:21:49Z
dc.date.available2022-07-01T11:21:49Z
dc.date.issued2022-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2766
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση που έχει η τέχνη, και ειδικότερα, το θέατρο και ο κινηματογράφος στους μαθητές. Εστιάζοντας στη δραματοποίηση του μύθου, μία από τις κυριότερες μορφές του θεάτρου, η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί καινοτομία και μία εναλλακτική πρωτότυπη διδακτική πρόταση. Σκοπός της είναι να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της δραματοποίησης του μύθου καθώς και τα οφέλη που προσδίδει στον εκπαιδευτικό και μαθητικό πληθυσμό. Σε μία εποχή που συνεχώς εξελίσσεται, το σχολείο έχει την ευθύνη να προετοιμάσει τους μαθητές για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μέλλοντος. Αυτό απαιτεί αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του, ενσωματώνοντας στους κόλπους του την τέχνη. Στα πλαίσια της εργασίας, εκπονήθηκε σενάριο για τη θεατρική παράσταση «Τα βατραχάκια στο αφρόγαλα» και εφαρμόστηκε στη δευτέρα τάξη στο Δημοτικό, στο οποίο εργάζεται η συγγραφέας της παρούσας εργασίας. Ως προς την υλοποίησή του, οι μικροί μαθητές διευκολύνθηκαν τόσο με την κατανόηση όσο και με την αποστήθιση των ρόλων καθώς το κείμενο ήταν γραμμένο με ομοιοκαταληξία. Το θέμα του έργου τα «άγγιξε» και ταυτίστηκαν με τα δυο μικρά αδελφάκια -βατραχάκια. Οι μαθητές -θεατές ένιωσαν χαρά με την εξερεύνηση και αγωνία για το εάν θα καταφέρουν τα βατραχάκια να σταθούν στην επιφάνεια του γάλακτος και να επιβιώσουν. Τέλος, σε επόμενη συνάντηση μετά την παράσταση, εξέφρασαν τα σχόλιά τους για το θεατρικό έργο και συζήτησαν για την αξία της αλληλεγγύης, της αισιοδοξίας και της προσπάθειας για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου. Συζήτησαν, επίσης, για την στήριξη και αλληλοβοήθεια των αδελφών αλλά και γενικότερα των φίλων και των άγνωστων ανθρώπων μεταξύ τους. ABSTRACT This thesis investigates the impact that art, and in particular, theater and cinema have on students. Focusing on the dramatization of the myth, one of the main forms of the theater, this study is an innovation and an alternative original teaching proposal. Its purpose is to highlight the advantages of dramatizing the myth as well as the benefits it gives to the educational and student population. In an ever-evolving era, the school has a responsibility to prepare students to meet the demands of the future. This requires changes in the way it works, incorporating art into it. As part of the work, a script was prepared for theatre performance “The frogs in the frothed milk” and it was applied in the second grade at Primary School, where the author of the present work works. In terms of its implementation, the young students were facilitaded both in understanding and memorizing the roles as the text was written with a rhyme. The theme of the project “touched” them and they were identified with the two little brothers-frogs. The students-spectators felt joy with exploration and anxiety about whether the frogs will be able to stand on the surface of the milk and survive. Finally, in the next meeting after the performance, they expressed their comments on the play and discussed the value of solidarity, optimism and the effort to achieve any goal. They also talked about the support and mutual help of the brothers but also of friends and strangers in general.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Θεώρηση της εκπαιδευτικής πράξης 2. Παιδαγωγικές Θεωρίες 3. Τέχνη στην Εκπαίδευση 4. Παιδικές θεατρικές παραστάσεις 1. View of educational practice 2. Pedagogical theories 3. Art in Education 4. Children’s theatre performancesen_US
dc.titleΗ Μεταμορφωτική δύναμη της δραματοποίησης του μύθου στην εκπαίδευσηen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record