dc.description.abstract | Το περιεχόμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά τη στατική, καθώς και
τη δυναμική ανάλυση, με χρήση της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων ενός
συγκεκριμένου τύπου αστικού αρθρωτού λεωφορείου, στο οποίο παρουσιάστηκαν
ασυνέχειες σε ορισμένα σημεία της γεωμετρίας στην περιοχή σύνδεσης του κινητήρα και
του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και στις βάσεις στήριξης του κινητήρα..
Στο πρώτο και μεγαλύτερο στάδιο της μελέτης πραγματοποιήθηκε η προ επεξεργασία (pre-processing) των γεωμετριών, όπου έγινε ο κατάλληλος καθαρισμός της
γεωμετρίας, καθώς και η διαγραφή περιττών εξαρτημάτων, τα οποία δεν επηρέαζαν τη
μελέτη, με στόχο την βέλτιστη δυνατή μοντελοποίηση. Σε δεύτερο στάδιο έγινε η επιλογή
των κατάλληλων στοιχείων για τη δημιουργία του πλέγματος διακριτοποίησης όλων των
επιμέρους γεωμετριών και στη συνέχεια η σωστή σύνδεση τους με το πλαίσιο του
λεωφορείου. Το τελευταίο στάδιο αφορούσε τη στατική και δυναμική ανάλυση, όπου
προσομοιώθηκαν διάφορα οδικά προφίλ, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 8608, για να
διαπιστωθεί σε ποια περίπτωση τα φορτία είναι ικανά να προκαλέσουν κόπωση των υπό
μελέτη περιοχών.
Για τον καθαρισμό, τη μοντελοποίηση και τη σύνδεση όλων των επιμέρους σχεδίων
χρησιμοποιείται o προ-επεξεργαστής ANSA, ενώ για την απεικόνιση και ανάλυση των
ιδιοσυχνοτήτων και ιδιομορφών ο μέτα-επεξεργαστής μΕΤΑ της εταιρείας BETA CAE
SYSTEMS S.A. Τέλος, η αριθμητική επίλυση του συνολικού μοντέλου πραγματοποιείται
στο υπολογιστικό πακέτο DYNAMIS DTECH Corporation S.A. | en_US |