Show simple item record

dc.contributor.authorΚότιου, Μαρία
dc.date.accessioned2022-12-19T12:09:36Z
dc.date.available2022-12-19T12:09:36Z
dc.date.issued2022-12-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3091
dc.description.abstractΗ μάθηση συνδέεται με το παιχνίδι από την αρχαιότητα. Στις μέρες μας, η βιωματική μάθηση μέσω του παιχνιδιού αποτελεί μια προσέγγιση που προωθείται όλο και περισσότερο στην εκπαιδευτική διαδικασία, προκειμένου να γίνει πιο ελκυστικό το μάθημα για τα παιδιά, αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Τα escape rooms αποτελούν μια μορφή ζωντανών παιχνιδιών δράσης, ιδιαίτερα δημοφιλή στο κοινό. Οι συμμετέχοντες καλούνται να εξερευνήσουν έναν χώρο, να εντοπίσουν στοιχεία και να λύσουν γρίφους, για να ολοκληρώσουν έναν κοινό στόχο και να «αποδράσουν» από αυτόν σε συγκεκριμένο χρόνο (Nicholson, 2015). Η παρούσα διπλωματική εργασία συνιστά μια καινοτόμα πρόταση αξιοποίησης των escape rooms στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, μέσω της χρήσης δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής. Για τον σκοπό αυτό δομήθηκε και εφαρμόστηκε, μέσα στην τάξη, ένα escape room μυστηρίου. Μέσω συστηματικής παρατήρησης, επιδιώχτηκε η διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το κατά πόσο μπορεί η χρήση του συγκεκριμένου παιχνιδιού να ευεργετήσει την εκπαίδευση, να ενεργοποιήσει κίνητρα και να συμβάλλει στην προώθηση της γνώσης τεχνικών δημιουργικής γραφής, προσφέροντας στους συμμετέχοντες μια αξέχαστη εμπειρία. Δεδομένου ότι η υιοθέτηση των escape rooms με παιδαγωγικούς σκοπούς συνιστά ένα εντελώς νέο φαινόμενο στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, η εργασία ολοκληρώνεται με την πρόταση για περαιτέρω έρευνα, αφού όπως υποστηρίζει ο Nicholson (2015), τα escape rooms μπορούν να αποτελέσουν τη φλόγα που θα πυροδοτήσει ξανά το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων γύρω από τη μάθηση.   ABSTRACT Learning has been associated with play since ancient times. Nowadays, experiential learning through play is an approach that is increasingly promoted in the educational process, in order to make the lesson more attractive to children, but also to teachers. Escape rooms are a form of live-action games, very popular with the public. Participants are invited to explore a space, identify clues and solve puzzles, in order to complete a common goal and "escape" from it at a specific time (Nicholson, 2015). This diploma thesis is an innovative proposal for the utilization of escape rooms in Primary Education, through the use of creative writing activities. For this purpose, an escape room of mystery was structured and implemented in the classroom and through systematic observation, the aim was to draw conclusions about whether the use of this game can benefit education, activate motivation and help promote knowledge of creative writing techniques, offering participants an unforgettable experience. Given that the adoption of escape rooms with pedagogical purposes is a completely new phenomenon in the modern greek school, the work is completed with the proposal for further research, since as Nicholson (2015) argues, this game can be the flame that will re-ignite the interest of the participants around learning.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Escape rooms 2. εκπαίδευση 3. τεχνικές αφήγησης 4. δημιουργική γραφή 1. Escape rooms 2. education and learning 3. storytelling techniques 4. creative writingen_US
dc.titleEscape Rooms στην Εκπαίδευση: αξιοποίηση δραστηριοτήτων Δημιουργικής Γραφήςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record