Show simple item record

dc.contributor.advisorΚορωνάκη Ειρήνη
dc.contributor.authorΜουστακλή, Σουλτάνα
dc.date.accessioned2023-02-15T12:10:55Z
dc.date.available2023-02-15T12:10:55Z
dc.date.issued2023-02-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3168
dc.description.abstractΗ λέξη «πολυτέλεια» ορίζεται ως κάτι πολύ ακριβό, όμορφο και μοναδικό. Είναι ένας τρόπος ζωής πλαισιωμένος από ένα περιβάλλον που απαρτίζεται από ακριβά αντικείμενα που η όψη και η αίσθηση τους δημιουργεί έναν εκλεπτυσμένο και δαπανηρό τρόπο ζωής, μία απόλαυση μοναδική και ακριβή που προσφέρει κάποιος στον εαυτό του χωρίς στην ουσία να υπάρχει κάποια πραγματική ανάγκη για αυτό. Θα μπορούσε τελικά να είναι και αυτό που θέλει να κάνει κάποιος για την προσωπική ευχαρίστησή του. Έτσι λοιπόν τα κίνητρα που οδηγούν στην αγορά προϊόντων πολυτελείας είναι πολλά και εξαρτώνται από την προσωπικότητα και τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή. Η μοναδικότητα του κάθε προϊόντος, η εξαιρετική του ποιότητα, η υψηλή του αξία κάνουν τον κάτοχό του να ξεχωρίζει δηλώνοντας την κοινωνική του τάξη και τη θέση του στο κοινωνικό σύνολο. Η πολυτέλεια είναι κάτι που άντεξε στο πέρασμα των αιώνων από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή, έχει απασχολήσει πολύ κόσμο και πολλούς ειδικούς φιλοσόφους και επιστήμονες. Στην εποχή μας υπάρχουν πολλές μάρκες πολυτελείας που καλύπτουν πολλούς τομείς της ζωής του κάθε καταναλωτή. Έτσι το ερευνητικό ερώτημα που θα μας απασχολήσει είναι η στάση του καταναλωτή απέναντι στα πολυτελή προϊόντα και η προσέγγιση του όσον αφορά τα πολυτελή προϊόντα με ποιον τρόπο γίνεται. Με βάση την έρευνα που πραγματοποιήσαμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές προχωρούν στην αγορά πολυτελών προϊόντων και αυτό γίνεται εξαιτίας της ποιότητας των προϊόντων αυτών και φυσικά το εισόδημα αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα που καθορίζει την αγορά ή όχι των συγκεκριμένων προϊόντων.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημώνen_US
dc.subjectΠροϊόνταen_US
dc.subjectΟικονομική θεωρείαen_US
dc.subjectΠολυτέλειαen_US
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_US
dc.titleH κατανάλωση πολυτελών προϊόντωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record