dc.description.abstract | Βασιζόμενοι στην εξέλιξη των θεωριών της μάθησης, από το συμπεριφορισμό μέχρι την παιγνιώδη μάθηση και την εξέλιξη στον προγραμματισμό, από τον σειριακό στον αντικειμενοστραφή, οδηγούμαστε στην ανάγκη δημιουργίας ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, συνδυασμό των παραπάνω, προς όφελος των μαθητών. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, πραγματεύεται όλη τη διαδικασία, σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού. Αναλύεται το σενάριο, παρουσιάζονται οι τελικοί χρήστες και οι εκπαιδευτικοί στόχοι. Αποσαφηνίζονται όλες οι επιλογές προγραμματιστικά, σχεδιαστικά και παιδαγωγικά. Καταγράφονται οι τεχνικές προδιαγραφές πολυμέσων, αλλά και οι εκπαιδευτικές προδιαγραφές, με στοιχεία διδακτικής σχεδίασης. Η εκπαιδευτική εφαρμογή περιγράφεται αναλυτικά, σαν παιχνίδι και σαν πρόγραμμα με τη βοήθεια UML διαγραμμάτων. Η ανάπτυξή της έγινε στην παιχνιδομηχανή Unity 3D, στην οποία γίνεται αναφορά καθώς και συγκριτική μελέτη με την επίσης διάσημη πλατφόρμα παραγωγής παιχνιδιών Unreal Engine. Based on the evolution of learning theories, from behaviorism to playful learning and evolution in programming, from serial to object-oriented, we are led to the need to create an educational game, a combination of the above, for the benefit of students. This postgraduate thesis deals with the entire process of designing and developing an educational software. The scenario is analyzed, the end users and educational objectives are presented. All programming, design and pedagogical options are clarified. Multimedia specifications are recorded, as well as educational requirements, with elements of instructional design. The educational application is described in detail, as a game and as a program with the help of UML diagrams. It was developed in the Unity 3D game engine, which is referenced as well as a comparative study with the also famous Unreal Engine game production platform. | en_US |