Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχάλας Άγγελος
dc.contributor.authorΚαλαϊτζίδου, Φωτεινή
dc.date.accessioned2023-03-23T13:22:59Z
dc.date.available2023-03-23T13:22:59Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3237
dc.description.abstractΤα τελευταία δύο χρόνια ο Covid-19 έφερε τεράστιες αλλαγές στο προσκήνιο της διδασκαλίας και της εκπαίδευσης. Καθώς μαθητές και εκπαιδευτικοί έπρεπε να παραμείνουν στο σπίτι για την ασφάλειά τους, η εκπαιδευτική διαδικασία έπρεπε να μεταφερθεί σε ένα νέο ασφαλές περιβάλλον. Η εξ’αποστάσεως εκπαίδευση/ τηλεκπαίδευση ήταν ένα αιφνίδιο εγχείρημα και μία λύση «έκτακτης ανάγκης» προκειμένου να μη διακοπεί το εκπαιδευτικό έργο. Μαθητές και εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να ανταπεξέλθουν σε ένα εντελώς διαφορετικό μοτίβο εκπαίδευσης, το οποίο είχε πολλές δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί, με ελλιπείς γνώσεις και πολλές φορές με έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, βρέθηκαν ξαφνικά αντιμέτωποι με νέες πλατφόρμες που υπολειτουργούσαν, ψάχνοντας λύση ταυτόχρονα και για μαθητές οι οποίοι δεν διέθεταν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Παρά τις δυσκολίες και τον προσωπικό κόπο και χρόνο που αφιέρωσαν, κατάφεραν να στηρίξουν τη δημόσια εκπαίδευση. Μέσα από τις δυσκολίες κατάφεραν να βρουν τρόπους, ώστε να βελτιστοποιηθεί η τηλεκπαίδευση και το μάθημα να γίνει πιο εύκολο τόσο για εκπαιδευτές όσο και για μαθητές και γονείς. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας Υλικό και Μέθοδος: Πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος σε γνωστές βάσεις δεδομένων. Συμπεράσματα: Η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας, διαχείρισης τεχνολογίας και παράδοσης και αξιολόγησης περιεχομένου γίνεται ιδιαίτερα σημαντική σε εντατικά διαδικτυακά περιβάλλοντα, όπου υπάρχει λιγότερος διαθέσιμος χρόνος για εγκλιματισμό σε νέα εργαλεία και περιβάλλοντα λειτουργίας. Η παρακολούθηση της προόδου των μαθητών, ο εντοπισμός και η παρακολούθηση ζητημάτων ή εμποδίων είναι επίσης κρίσιμα καθήκοντα των εκπαιδευτών για να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα αποδέσμευσης ή αποχώρησης των μαθητών. Όλες οι δυσκολίες λαμβάνονται υπόψη και αποτελούν το έναυσμα για διορθώσεις, βελτιώσεις αλλά και ανακάλυψη νέων τρόπων και μεθόδων, ώστε η εξ΄ αποστάσεως διαδικασία να ξεπερνά τα εμπόδια και να παρέχει ένα περιβάλλον που θα είναι αντάξιο της δια ζώσης εκπαίδευσης. In the last two years, Covid-19 has brought enormous changes to the forefront of teaching and education. As students and teachers had to stay at home for their safety, the educational process had to be transferred to a new safe environment. Distance education/telelearning was a sudden venture and an "emergency" solution in order not to interrupt the educational work. Students and teachers were asked to cope with a completely different pattern of education, which had many difficulties. Teachers, with incomplete knowledge and often with a lack of technological equipment, suddenly found themselves faced with new platforms that were under-functioning, looking for a solution at the same time for students who did not have a computer. Despite the difficulties and the personal effort and time they devoted, they managed to support public education. Through the difficulties they managed to find ways to optimize distance learning and make the course easier for both instructors and students and parents. Aim: The purpose of this paper is to present the existing applications of distance learning methodologies, in order to optimize the distance learning process. Material and Method: A bibliographic review of the topic was performed in known databases. Conclusions: The ability to effectively communicate, manage technology and content delivery and evaluation becomes especially important in intensive online environments, where there is less time available for acclimatization to new tools and operating environments. Monitoring student progress, identifying and following up on issues or obstacles are also critical tasks for instructors to minimize the likelihood of student disengagement or dropout. All difficulties are taken into account and are the trigger for corrections, improvements but also the discovery of new ways and methods, so that the remote process overcomes the obstacles and provides an environment that will be worthy of life training.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectΗλεκτρονική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΕξ’ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΜαθητέςen_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικοίen_US
dc.titleΜελέτη και αξιολόγηση των υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίαςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record