Show simple item record

dc.contributor.authorΜπόχτης, Λάζαρος
dc.date.accessioned2023-03-28T10:19:21Z
dc.date.available2023-03-28T10:19:21Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3244
dc.description.abstractΣτην εποχή που ζούμε, έχει διαδοθεί παντού πως τα ψηφιακά παιχνίδια προσδίδουν με αδιάκοπο ρυθμό διασκέδαση στον παίκτη και ίσως αυτός να είναι και ο βασικότερος λόγος που αναπτύσσονται με ταχύς ρυθμούς. Για αυτό το λόγο η βιομηχανία ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών και εξελίσσεται γρήγορα και οι δημιουργοί παιχνιδιών καλούνται να αναμίξουν αρκετά διαφορετικά στοιχεία και τεχνικές. Ταυτόχρονα ο τομέας της εκπαίδευσης εξελίσσεται και εμφανίζει έντονες μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τα παλαιότερα χρόνια, εφόσον τώρα ποια τα σύγχρονα τεχνολογικά ψηφιακά μέσα έχουν ενεργό ρόλο στην μάθηση και στην διδασκαλία. Η παρούσα διπλωματική εργασία, αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο περιεργάζεται τον όρο παιχνίδι σε συνδυασμό με τον όρο εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το τι χαρακτηρίζεται ως παιχνίδι και πως μπορεί να γίνει η συσχέτιση ανάμεσα του και της εκπαίδευσης. Ύστερα, στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται ο όρος ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι ως προς την εκπαιδευτική του αξία, βάση των λειτουργιών που μπορεί να προσφέρει. Επίσης παρουσιάζονται ορισμένες κατηγορίες ψηφιακών παιχνιδιών που έχουν ως κύριο μέλημα την εκπαίδευση. Επιπλέον το τρίτο κεφάλαιο περιεργάζεται τις μηχανές ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών και ως προς την λειτουργία αλλά και ως προς τα επιτεύγματα που έχουν προσφέρει μέχρι τώρα. Επιπρόσθετα, μολονότι το παιχνίδι δημιουργήθηκε στη πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών Unity, γίνεται εστίαση στη πορεία της μέχρι σήμερα. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή του περιβάλλοντος της πλατφόρμας Unity, παρουσίαση των λειτουργειών που προσφέρονται, όπως και επεξήγηση ορισμένων στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν και στην εφαρμογή γνωστοποιώντας ορισμένες έννοιες. Το πέμπτο κεφάλαιο είναι το κεφάλαιο παρουσίασης της εφαρμογής «Sac-The Game». Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζεται η εφαρμογή, αναφέρονται οι βασικές λειτουργίες της και γίνεται επεξήγηση του τρόπου δημιουργίας τους. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αξιολόγηση της εφαρμογής μέσω ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι χρήστες του, καθώς και η μέθοδος εκπόνησης της. Στο τελευταίο και έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται απόψεις σχετικά με τα παιχνίδια στην εκπαίδευση, καθώς και συμπεράσματα για την εφαρμογή και την προσφορά της στον τομέα της εκπαίδευσης.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων (Λέκτορας): Λαζαρίδης Βασίλειοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΜπόχτης, Λάζαροςen_US
dc.subjectΕκπαίδευση, εκμάθηση σχήματα, χρώματα παιχνίδι, Unity, Sac-The Gameen_US
dc.subjectEducation, learning, shapes, colors, game, Unity, Sac The Gameen_US
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για παιδιά προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.title.alternativeDevelopment of educational games for preschool childrenen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record