Show simple item record

dc.contributor.advisorΤέγος Στέργιος
dc.contributor.authorΚάλτσιου, Αφροδίτη
dc.date.accessioned2023-03-29T11:34:02Z
dc.date.available2023-03-29T11:34:02Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3262
dc.description.abstractΕισαγωγή: Τα μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) έχουν κερδίσει σημαντική προσοχή τα τελευταία χρόνια. Αν και τα MOOC συζητούνται ευρέως ως πιθανές εναλλακτικές λύσεις στα παραδοσιακά πανεπιστημιακά μαθήματα, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις για τον παιδαγωγικά αποτελεσματικό σχεδιασμό τους. Σκοπός της διπλωματικής εν τέλει θα είναι αν είναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα να χρησιμοποιηθούν τα ψηφιακά παιχνίδια σε κάποιο mooc. Υλικό και μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν συγγράμματα και άρθρα σχετικά με το θέμα. Συμπεράσματα: Τα MOOC αντιμετωπίζουν την πρόκληση του σχεδιασμού διαδικτυακών μαθημάτων με επίκεντρο τον μαθητή για τις μάζες, αντί να παρέχουν απλώς ανοιχτή πρόσβαση σε στατικούς εκπαιδευτικούς πόρους. Έτσι, ο σχεδιασμός των MOOC περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τον παιδαγωγικά σημαντικό και αποτελεσματικό χειρισμό τεράστιου αριθμού ανθρώπων και τεράστιου όγκου εκπαιδευτικών πόρων. Ωστόσο, η έρευνα για την εκπαιδευτική εκμετάλλευση των Μαζικά Διαδικτυακών Παιχνιδιών για πολλούς παίκτες (MMOG) μπορεί να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για θέματα όπως η δέσμευση, η σύνδεση των μαθητών και οι κατανεμημένοι πόροι. Introduction: Bulk open online courses (MOOCs) have gained considerable attention in recent years. Although MOOCs are widely discussed as possible alternatives to traditional university courses, there are still several challenges to their pedagogically effective design. The purpose of diplomacy in the end will be whether it is an advantage or a disadvantage to use digital games in a mooc. Material and method: Books and articles on the subject were used Conclusions: MOOCs face the challenge of designing student-centered online courses for the masses, rather than simply providing open access to static educational resources. Thus, the design of MOOCs includes, among other things, the pedagogically important and effective handling of a huge number of people and a huge volume of educational resources. On the other hand, research into the educational exploitation of Multiplayer Online Games (MMOGs) can provide valuable insights into topics such as engagement, student engagement, and allocated resources.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectMOOCen_US
dc.subjectΠαιχνιδοκεντρική μάθησηen_US
dc.subjectΜάθησηen_US
dc.subjectΠαιχνίδιen_US
dc.subjectΔιαδίκτυοen_US
dc.titleΠαιχνιδοκεντρική μάθηση σε μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματαen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record