Show simple item record

dc.contributor.advisorΜονοβασίλης Θεόδωρος
dc.contributor.authorΑνδρεοπούλου, Γεωργία
dc.date.accessioned2023-03-30T09:16:32Z
dc.date.available2023-03-30T09:16:32Z
dc.date.issued2023-02-14
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3269
dc.description.abstractΒρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και η τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλάζοντας την καθημερινότητα μας. Οι μαθητές για να μπορέσουν να επιτύχουν θα πρέπει να έχουν μια σειρά από δεξιότητες, όπως κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, επικοινωνία και δημιουργικότητα. Για την απόκτηση αυτών των δεξιοτήτων, η ευκολία χειρισμού της τεχνολογίας δεν είναι αρκετή, χρειάζεται περισσότερη εμβάθυνση στην γνώση της τεχνολογίας. Η απόκτηση αυτής της γνώσης μπορεί να πραγματοποιηθεί εκπαιδεύοντας τους νέους στον προγραμματισμό υπολογιστών. Για τον λόγο αυτό τα προγράμματα σπουδών έχουν εντάξει από την δεκαετία του 1980 την ανάλυση, επίλυση και την υλοποίηση των λύσεων προβλημάτων σε προγραμματιστικό περιβάλλον στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εκμάθηση όμως του προγραμματισμού μπορεί να έχει πολλά πλεονεκτήματα αλλά είναι μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία τόσο στην διδασκαλία όσο και στην εκμάθηση. Αυτό φαίνεται στα στατιστικά αποτελέσματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της πληροφορικής που είναι η «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον» και της Python. Το πρόβλημα ήρθαν να το λύσουν με την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα με μπλοκ. Στην παρούσα εργασία θα μοιραστούν ερωτηματολόγια σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής και θα επικεντρωθούμε στις απόψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής σχετικά με το αν πραγματικά το πέρασμα από τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα με μπλοκ στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα βοηθάει τους μαθητές ή αν θα πρέπει να αναζητήσουμε καινούργια προγραμματιστικά περιβάλλοντα, τα λεγόμενα υβριδικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα, σε ποια σχολική βαθμίδα θα πρέπει να διδάσκονται, αν θα πρέπει να διδάσκονται σε κάποια σχολική βαθμίδα ταυτόχρονα με τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα με μπλοκ και σε ποιο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα θα βοηθούσαν περισσότερο. We are in the 21st century and the technology continues to develop with very fast pace, changing our daily lives. If the students want to succeed, they should have a range of skills such as critical thinking, collaboration, communication, and creativity. To acquire these skills, the ease of handling the technology is not enough, more depth in the knowledge of the technology is needed. Acquiring this knowledge can be done by training the youth in computer programming. For this reason, the study programs have included the analysis, resolution, and implementation of problems solution in secondary education since the 1980s. Learning programming can have many advantages, but it is difficult and laborious process both in teaching and learning. Programming helps to acquire these skills, but it is a difficult and laborious process both to teach and to learn. To acquire these skills, using technology isn’t enough.Τhe computer programming can help but it is difficult and laborious process both teaching and learning.This can be seen in the statistical results of the national examined IT courses which are “Development of applications in the programming environment” and Python. The block programming environments came to solve this problem into education, both in primary and secondary education. In this paper, we will focus on the views of computer science teachers on whether the transition from block programming environments to nationally tested courses really helps students, or whether we should look for new programming environments which are called hybrid programming environments, at which school level should be taught, whether they should be taught in school grade at the same time as block programming environments and which nationally tested subject would help most.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectΠρογραμματισμόςen_US
dc.subjectΠρογραμματιστικά περιβάλλοντα με μπλοκen_US
dc.subjectΥβριδικά προγραμματιστικά περιβάλλονταen_US
dc.subjectΑνάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ)en_US
dc.subjectΓλώσσα προγραμματισμού (Python)en_US
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής για το πέρασμα από περιβάλλοντα προγραμματισμού με μπλοκ στην “Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον” και την “Python”en_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record