Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχάλας Άγγελος
dc.contributor.authorΓαζέα, Χριστιάνα
dc.date.accessioned2023-03-30T11:49:21Z
dc.date.available2023-03-30T11:49:21Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3275
dc.description.abstractΣτις μέρες μας από τη μια μεριά έχει παρατηρηθεί πως η αξιοποίηση της τεχνολογίας βίντεο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και συγχρόνως αποτελεσματική για τα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Τα παιδιά με την εν λόγω διαταραχή έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν συμπεριφορές, στις οποίες παρουσιάζουν αδυναμίες, αξιοποιώντας τη μέθοδο Video Modeling. Από την άλλη μεριά τα άτομα με την εν λόγω διαταραχή παρουσιάζουν δυσκολίες στο κομμάτι της κοινωνικοποίησης αλλά και στο κομμάτι της επικοινωνίας, τόσο με άτομα της οικογένειας όσο και με συνομήλικους. Από την μελέτη περίπτωσης στην οποία συμμετείχε ένας μαθητής δημοτικού, προέκυψε πως η αξιοποίηση της μεθόδου Video Modelingμπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα και να βελτιώσει τις δεξιότητες κοινωνικοποίησης και τις δεξιότητες επικοινωνίας του μαθητή-συμμετέχοντα του κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, προτείνοντας σε έναν συμμαθητή του να παίξουν κυνηγητό. Με τη βοήθεια της μεθόδου Video Modeling ο μαθητής-συμμετέχοντας ενισχύει την συμμετοχή του κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, την κοινωνική του σκέψη, συμπεριφορά και τις δεξιότητες αυτό-εκπροσώπησής του. Nowadays, on the one hand, it has been observed that the use of video technology in the field of education is very widespread and at the same time effective for children with Autism Spectrum Disorder. Children with this disorder have the opportunity to observe behaviours in which they have weaknesses by utilizing the Video Modeling method. On the other hand, people with this disorder have difficulties in the socialization part and in the communication part, both with family members and with peers. The case study involving an elementary school student showed that the use of the Video Modeling method can bring positive results and improve the socialization and communication skills of the student participant during recess by proposing to a classmate to play chase. With the help of the Video Modeling method the student participant enhances his participation during the break, his social thinking, behavior and self-representation skills.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectSelf-Video Modelingen_US
dc.subjectΔιαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)en_US
dc.subjectΠροσέγγιση συνομηλίκωνen_US
dc.subjectΑπόκτηση δεξιοτήτωνen_US
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectΕκπαίδευση μαθητώνen_US
dc.titleΔημιουργία εφαρμογής Video Modeling για την εκπαίδευση μαθητών ή και ενηλίκων με ΔΑΦen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record