Show simple item record

dc.contributor.authorΠρίτσα, Ισαβέλλα
dc.date.accessioned2023-07-11T06:38:47Z
dc.date.available2023-07-11T06:38:47Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3779
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μίας πολυμεσικής διαδραστικής νουβέλας μυστηρίου σε συνδυασμό με την ιστορική αναφορά στη λογοτεχνία μυστηρίου, την χρήση των πολυμέσων στη λογοτεχνία αλλά και τη χρήση των διαδραστικών τρόπων αφήγησης. Αρχικά θα γίνει μια σύντομη αναφορά στην εξέλιξη της νουβέλας ως λογοτεχνικό είδος, καθώς και στην εξέλιξη της λογοτεχνίας μυστηρίου αλλά και των πολυμέσων. Έπειτα θα αναλυθεί ο τρόπος δημιουργίας της νουβέλας, οι κεντρικοί της χαρακτήρες, οι παράλληλες ιστορίες που δημιουργήθηκαν και τα πολυμέσα που εντάχθηκαν αλλά και τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία των εικόνων, των κινουμένων σχεδίων, του QR και του μουσικού κομματιού που χρησιμοποιήθηκε. Τέλος, θα γίνει παράθεση ολόκληρης της νουβέλας, των πολυμέσων και των εναλλακτικών τροπών που μπορεί να πάρει η ιστορία της αλλά και τα συμπεράσματα στα οποία οδηγηθήκαμε τόσο ως προς την πολυμεσική αφήγηση όσο και ως προς την ιστορία που δημιουργήθηκε. The purpose of this thesis is to create a multimedia interactive mystery novella. Meanwhile there will be a historical reference to mystery literature, the use of multimedia in literature, and the use of interactive narrative techniques. Initially, a brief overview of the evolution of the novel as a literary genre will be provided, along with the evolution of mystery literature and multimedia. Next, the process of creating the novel will be analyzed, including its central characters, the parallel storylines developed, and the incorporation of multimedia elements. The programs used for creating images, animations, QR codes, and the musical composition will also be discussed. Finally, the complete novel, along with the multimedia components, and alternative paths that the story can take will be presented. Conclusions will be drawn regarding both the multimedia storytelling approach and the story created.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. νουβέλα 2. λογοτεχνία μυστηρίου 3. πολυμεσική αφήγηση 4. διαδραστική αφήγηση 1. novela 2. mystery literature 3. multimedia storytelling 4. interactive storytellingen_US
dc.titleΟι πολυμεσικοί τρόποι αφήγησης ιστοριών, μέσα από το παράδειγμα μιας διαδραστικής νουβέλας μυστηρίουen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record