dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος αποτελείται από πέντε κύρια μέρη και επιχειρεί να εξετάσει την αυτοβιογραφική μυθοπλασία της συγγραφέα Μαργαρίτας Καραπάνου, όπως τη συναντάμε στα ακόλουθα έργα: η κασσάνδρα και ο λύκος, Μαμά και «Ναι». Το πρώτο μέρος του πρώτου σκέλους αφορά τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναπτύχθηκαν σε σχέση με την αυτοβιογραφία. Το δεύτερο μέρος επιχειρεί να αναδείξει το ιδιαίτερο συγγραφικό ύφος της Μαργαρίτας Καραπάνου που καταφέρνει να σπάσει τα όρια ανάμεσα στην αυτοβιογραφία και τη μυθοπλασία. Σκοπός του τρίτου μέρους είναι να αναδείξει τη συνεισφορά της αυτοβιογραφικής αφήγησης στην κατασκευή της ταυτότητας του υποκειμένου. Το τέταρτο μέρος εστιάζει στον θεραπευτικό ρόλο της αυτοβιογραφικής αφήγησης. Σκοπός του πέμπτου μέρους είναι να χαρτογραφήσει τον αυτοβιογραφικό χώρο που συνθέτουν τα προαναφερθέντα λογοτεχνικά έργα της συγγραφέα. Το δεύτερο σκέλος της εργασίας αφιερώνεται στο δημιουργικό τμήμα με τη συγγραφή σύντομων διηγημάτων με αυτοβιογραφικά στοιχεία.
This master thesis consists of two sections. The first section consists of five central parts, and it attempts to examine the autobiographical fiction of the author Margarita Karapanou, as we encounter it in the following works: Cassandra and the Woolf, Mummy and Yes. The first part of the first section concerns the theory deployed in relation to autobiography. The second part attempts to highlight the particular writing style used by Karapanou in order to break the limits among autobiography and fiction. The purpose of the third part is to examine the contribution of the autobiographical narrative to the subject’s identity. The forth part attempts to explore the therapeutic role of the autobiographical narrative. The aim of the fifth part is to highlight the autobiographical space that is composed by the above mentioned literary works. The second section is occupied with the creative field, and it consists of short stories with autobiographical elements. | en_US |