Show simple item record

dc.contributor.authorΛέπουρα, Μαρία-Ευγενία
dc.date.accessioned2023-07-11T09:33:08Z
dc.date.available2023-07-11T09:33:08Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3786
dc.description.abstractThe present Master’s thesis refers to the creation and use of digital stories by the educator in Greek Primary Education; a tool for learning English as a foreign language, while at the same time employing the expressive means of the greek language. The first part focuses on the following: a) the narrative, the ways of creating digital stories as well as their structural features, b) the integration of digital stories in Greek Primary Education and what makes them interesting to the pupils, and mainly c) their role in teaching English as a foreign language in Greek Primary Education, while making use of the expressive means of the greek language, too. In the second part of the Master’s thesis, a collection of digital stories is appended (five short videos), which was created in order to present english grammar, and more specifically verb tenses, by implementing the theoretical context analysed in the first part. Regarding the aforementioned stories, except for the videos and the texts that accompany them, are also described, the method that was chosen, as well as the criteria upon which this choice was made. Moreover, the educational objectives and the techniques that were used for the narration of the digital stories are presented. In conclusion, the aim is twofold: on the one hand, the creation and use of brief digital stories within the classroom for the subject of English as a foreign language and on the other hand, the employment in this attempt of the expressive means of the greek language. The present Master’s thesis may also be used as a guide for educators, mainly those who teach English as a foreign language, so that with simple technological tools, they can create their own digital stories.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αφορά τη δημιουργία και χρήση των ψηφιακών ιστοριών από τον/την εκπαιδευτικό στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση· ένα εργαλείο για την εκμάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας, αξιοποιώντας παράλληλα τα εκφραστικά μέσα της Ελληνικής. Το πρώτο μέρος επικεντρώνεται στα εξής: α) την αφήγηση, τους τρόπους δημιουργίας και τα δομικά χαρακτηριστικά των ψηφιακών ιστοριών, β) την ένταξη των ψηφιακών ιστοριών στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τα στοιχεία που τις καθιστούν ενδιαφέρουσες για τους/τις μαθητές/τριες, και κυρίως γ) τον ρόλο τους κατά τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενοι και τα εκφραστικά μέσα της Ελληνικής. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, παρατίθεται μια συλλογή ψηφιακών ιστοριών (πέντε σύντομα βίντεο), η οποία δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει γραμματική της αγγλικής γλώσσας, και συγκεκριμένα ρηματικούς χρόνους, εφαρμόζοντας το θεωρητικό πλαίσιο το οποίο αναλύθηκε στο πρώτο μέρος. Αναφορικά με τις προαναφερόμενες ψηφιακές ιστορίες, εκτός από τα βίντεο και τα κείμενα που τα συνοδεύουν, περιγράφονται επίσης, η μέθοδος που επελέγη για τη δημιουργία τους, καθώς και τα κριτήρια με βάση τα οποία επελέγη. Επιπλέον, παρουσιάζονται η στοχοθεσία και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την αφήγησή τους. Εν κατακλείδι, ο στόχος είναι διττός: αφενός η μελέτη της δημιουργίας και χρήσης σύντομων ψηφιακών ιστοριών στο πλαίσιο της σχολικής τάξης για το μάθημα της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας και αφετέρου η αξιοποίηση σε αυτό το εγχείρημα των εκφραστικών μέσων της ελληνικής γλώσσας. Η παρούσα εργασία, μπορεί να λειτουργήσει και ως οδηγός προς εκπαιδευτικούς, κυρίως προς όσους διδάσκουν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα, ώστε με απλά τεχνολογικά μέσα, να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τις δικές τους ψηφιακές ιστορίες.el_GR
dc.language.isogren_US
dc.subjectψηφιακές ιστορίες, Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εκμάθηση Αγγλικής ως ξένης γλώσσας, αξιοποίηση εκφραστικών μέσων της ελληνικής γλώσσας, digital stories, Greek Primary Education, learning English as a foreign language, employment of expressive means of the greek languageen_US
dc.titleΟι Ψηφιακές Ιστορίες, εργαλείο εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω της αξιοποίησης των εκφραστικών μέσων της ελληνικής γλώσσαςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record