Show simple item record

dc.contributor.authorΦλωρά, Αφροδίτη
dc.date.accessioned2023-07-13T08:58:09Z
dc.date.available2023-07-13T08:58:09Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3810
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία ασχολείται με την εφαρμογή της Design Thinking διαδικασίας σε μαθητές νηπιαγωγείου (4-6 ετών) και την παρουσίαση αυτής με τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών. Τα νήπια έρχονται σε επαφή με την ανακαλυπτική μάθηση και τον οργανωμένο τρόπο σκέψης αλλά και με την εξοικείωση με τις Νέες Τεχνολογίες. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αναλυτικά το θεωρητικό πλαίσιο πάνω στο οποίο στηρίζεται η οργάνωση της έρευνας, σχετικά με τη Design Thinking διαδικασία, την ψηφιακή αφήγηση, τη σχέση μεταξύ τους αλλά και το πόσο συμβάλει η καθεμία στην ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων του 21ου αι (4Cs). Ακολουθεί το δεύτερο μέρος της εργασίας, το ερευνητικό, στο οποίο ξεκινά με τη μεθοδολογία, τους στόχους, τις υποθέσεις και τα ερευνητικά ερωτήματα. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι έξι παρεμβάσεις, στις οποίες εφαρμόστηκε η Design Thinking διαδικασία και από αυτές στις τρεις εφαρμόστηκε και η ψηφιακή αφήγηση. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο ολοήμερο τμήμα Νηπιαγωγείου στα Ανατολικά Προάστια της Θεσσαλονίκης. Μέσα από σειρά ερωτηματολογίων, συνεντεύξεων, παρατήρησης και αναλυτικού ημερολογίου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας, τα οποία τελικά επικυρώνουν τις αρχικές υποθέσεις. This research paper deals with the application of the Design Thinking process to kindergarten students (4-6 years old) and its presentation by creating digital stories. Toddlers come into contact with discovery learning and organized thinking, but also with familiarity with New Technologies. The first part of the paper presents in detail the theoretical framework on which the research is based on, regarding the Thinking process, the digital storytelling, the relationship between them and how much each one contributes to the development of the cognitive skills of the 21st century (4Cs ). This is followed by the second part of the paper, the research part, which begins with the methodology, objectives, hypotheses and research questions. Next, the six interventions are presented, in which the Design Thinking process is applied, and of these three, digital storytelling is also applied. The research is carried out in the full-day Kindergarten department in the Eastern Suburbs of Thessaloniki. Through a series of questionnaires, interviews, observation and an analytical diary, the results and conclusions of the research are presented, which finally validate the initial hypotheses.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΣχεδιαστική σκέψη, ψηφιακή αφήγηση, δεξιότητες του 21ου αιώνα, Design thinking, digital storytelling, 21st century skillsen_US
dc.titleΗ εφαρμογή της Design Thinking διαδικασίας και η παραγωγή ψηφιακών ιστοριών από παιδιά προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record