Show simple item record

dc.contributor.advisorΕικοσπεντάκη, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΤζούνη, Στέλλα
dc.contributor.authorTzouni, Stella
dc.date.accessioned2023-08-17T09:27:07Z
dc.date.available2023-08-17T09:27:07Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3954
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα διερεύνησε τα κίνητρα των ενήλικων εκπαιδευομένων στην εσπερινή δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εξετάστηκε ο διαμεσολαβητικός ρόλος των κινήτρων και το είδος τους, τα οποία ώθησαν τα άτομα αυτά να επιστρέψουν στην εσπερινή εκπαίδευση για την ολοκλήρωση της φοίτησής τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 52 εκπαιδευόμενοι από όλα τα εσπερινά σχολεία του νομού Κιλκίς οι οποίοι συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο του Boshier (1982) «Κλίμακα Εκπαιδευτικής Συμμετοχής». Βρέθηκε ότι η εμπλοκή των ενήλικων εκπαιδευομένων που φοιτούν στην εσπερινή δευτεροβάθμια εκπαίδευση παρακινήθηκε περισσότερο από εσωτερικά κίνητρα. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι η επιστροφή των ενήλικων εκπαιδευομένων στην εκπαιδευτική κοινότητα οφείλονται σε παράγοντές αυτοβελτίωσης. Τα παραπάνω ευρήματα αναδεικνύουν, μεταξύ άλλων, τη σημασία των κινήτρων στην επιστροφή των ενήλικων εκπαιδευομένων στην εσπερινή εκπαίδευση ______________________________________________________________________________ The present study examines adult learner’s motivation in evening education. The role and the specific types of motives which promote those people’s choice to return to evening education and complete their studies was also investigated. Fifty-two students from all the evening schools in the Kilkis district took part in the research and they completed the online Boshier’s (1982) questionnaire “The Education Participation scale”. According to the results, it was found that adult students’ involvement in evening education was mainly encouraged by intrinsic motives. Furthermore, it was concluded that the return of the adult students to the educational community can be attributed to self-improvement factors. The aforementioned findings highlight, the importance of several kind of motives when adult students choose evening education.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectεσπερινή εκπαίδευσηen_US
dc.subjectενήλικοι εκπαιδευόμενοιen_US
dc.subjectεκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectevening educationen_US
dc.subjectadult learnersen_US
dc.subjecteveadult learnersen_US
dc.titleΟι ενήλικοι μαθητές στην εσπερινή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κίνητρα και πως αυτά οδηγούν στην ολοκλήρωση της φοίτησής τους: η περίπτωση των εκπαιδευομένων στα εσπερινά σχολεία του νομού Κιλκίς.en_US
dc.title.alternativeAdults students in evening secondary education, motives and how they lead to the completion of their studies: the case of students in evening schools in the prefecture of Kilkis.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record