Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαραφόλας Συμεών
dc.contributor.authorΓκούμας, Αντώνιος
dc.date.accessioned2023-08-22T09:24:10Z
dc.date.available2023-08-22T09:24:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3996
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.en_US
dc.description.abstractΤο crowdfunding είναι μια αναδυόμενη εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης που συνδέει εκείνους που μπορούν να δώσουν, να δανείσουν ή να επενδύσουν χρήματα απευθείας με εκείνους που χρειάζονται χρηματοδότηση για ένα συγκεκριμένο έργο. Συνήθως αναφέρεται σε δημόσιες διαδικτυακές προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συγκεκριμένων πρωτοβουλιών. Στην εργασία εξετάζεται η γενικότερη επιρροή των ψηφιακών τεχνολογιών στις παραδοσιακές και κοινωνικές επιχειρήσεις, η “χρηματοδότηση από το πλήθος” ως δυνητική πηγή χρηματοδότησης, μελετώντας υφιστάμενες πρωτοβουλίες, αλλά και τους διαφορετικούς τύπους διαθέσιμης χρηματοδότησης μέσω crowdfunding καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, στην προσπάθεια να μελετήσουμε πως το crowdfunding μπορεί να φανεί χρήσιμο τόσο για την προσέγγιση του οικονομικού όσο και του κοινωνικού αντίκτυπου, αλλά και πως μπορούν να αναδειχθούν τα σημαντικά στοιχεία μια επιτυχημένης εκστρατείας συγκέντρωσης πόρων.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας.en_US
dc.subjectCrowdfundingen_US
dc.subjectΧρηματοδότησηen_US
dc.subjectAct4Greecen_US
dc.titleCrowdfunding: πλαίσιο και εξέλιξη στην Ελλάδαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record