Ανάπτυξη εφαρμογής συναρμολόγησης ποδηλάτου σε εικονική πραγματικότητα
Abstract
Στην παρούσα διπλωματική εργασία έχει αναπτυχθεί μια εκπαιδευτική εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας στην οποία ο χρήστης καλείται να συναρμολογήσει ένα τυπικό ποδήλατο με τα εξαρτήματα, τα εργαλεία, και τις οδηγίες που του παρέχονται.
Η διπλωματική εργασία ξεκινάει με την παρουσίαση της χρήσης των εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας σε διάφορες βιομηχανίες αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους αυτές αποτελούν σημαντικό εργαλείο εκπαίδευσης.
Έπειτα γίνεται αναφορά στις λειτουργικές απαιτήσεις της εφαρμογής και στα λογισμικά Blender, Unity, και Mages SDK, καθώς και στις δυνατότητες που προσφέρουν, και στον ρόλο που έπαιξαν για να πραγματοποιηθεί η παρούσα διπλωματική εργασία.
Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται η υλοποίηση της εφαρμογής. Πρώτα παρουσιάζονται όλα τα τρισδιάστατα μοντέλα του ποδηλάτου και των εργαλείων. Ύστερα παρατίθενται όλες οι ενέργειες που αποτελούν το εκπαιδευτικό σενάριο. Στη συνέχεια περιγράφονται οι πρωτότυπες υλοποιήσεις ενεργειών του λογισμικού MAGES SDK που εξυπηρετούν την αναπαράσταση συγκεκριμένων προσομοιώσεων. Ακόμα περιγράφονται επιπρόσθετες λειτουργίες που έχουν προστεθεί σε κάθε ενέργεια κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού σεναρίου και γίνεται αναφορά στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν για την ανάπτυξη της εφαρμογής.
Τέλος, στο παράρτημα παρατίθενται οι κώδικες των πρωτότυπων υλοποιήσεων μαζί με εξήγηση των λειτουργιών τους.