Σύστημα Εκπαίδευσης Οδηγών για την Τοποθέτηση Αντιολισθητικών Αλυσίδων με τη Χρήση Εικονικής Πραγματικότητας
Abstract
H διπλωματική αφορά την ανάπτυξη Virtual Reality (VR) εφαρμογής στη μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών (Game Engine) Unreal Engine (UE) με την βοήθεια του
Software Development Kit (SDK) ΜAGES 4.0 από την εταιρεία ORamaVR για την
εκπαίδευση υποψήφιων οδηγών στην τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων χιονιού. Σκοπός της διπλωματικής είναι η διερεύνηση του εάν η προσομοίωση της
συγκεκριμένης διαδικασίας θα επωφεληθεί ή όχι στην καλύτερη εκπαίδευση των
οδηγών.
Η διπλωματική αποτελείται από τρία στάδια:
1. Το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας, όπου αναφέρεται η εικονική πραγματικότητα και η αξιοποίηση της για την εκπαίδευση καθώς, και τα εργαλεία
που χρησιμοποιήθηκαν για την διεκπεραίωσή της.
2. Τη δημιουργία της εφαρμογής, όπου δείχνεται η διαδικασία της σύλληψής της
ιδέας και των απαιτήσεων του σεναρίου εκπαίδευσης καθώς και την διαδικασία μοντελοποίησης και ανάπτυξης της εφαρμογής
3. Η πειραματική διάταξή και ο τρόπος συλλογής δεδομένων καθώς η αξιολόγηση
της από χρήστες και τέλος τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων
Ως συμπέρασμα, η εφαρμογή κρίθηκε πως έχει επιτύχει τον στόχο της, όμως
απαιτεί περαιτέρω βελτιώσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητάς της