Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακούλης Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαπάζογλου, Θωμάς Γ.
dc.date.accessioned2024-02-29T09:30:19Z
dc.date.available2024-02-29T09:30:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4533
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.en_US
dc.description.abstractΈνα από τα βασικότερα προβλήματα που συναντάμε στις μέρες μας είναι η περιορισμένη σύλληψη νέων ιδεών από τους σχεδιαστές, λόγω του περιορισμού των ετικετών και της νοοτροπίας που υπάρχει στις περισσότερες εταιρίες, για αυτό βλέπουμε να μην διαφέρουν μεταξύ τους τα μπουκάλια από εταιρία σε εταιρία και πολλές φορές μάλιστα να μην διαφέρουν ακόμα και στην ετικέτα τους. Οι προοπτικές και οι δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα είναι αρκετές έτσι ώστε να αλλάξουν τα δεδομένα που ήδη υπάρχουν τόσο στον σχεδιαστικό τομέα όσο και στον ανταγωνιστικό. Προκειμένου να υπάρχει μια λύση η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει έναν νέο τρόπο επανασχεδίασης αλκοολούχων μπουκαλιών ο οποίος συνδέει την εμφάνιση τους τόσο με την ιστορία τους όσο και με την μοναδικότητα τους. Θα παρουσιαστούν οι λόγοι για τους οποίους, είναι καλό και πρέπει να γίνει ο ολοκληρωτικός επανασχεδιασμός των αλκοολούχων μπουκαλιών και για ποιους λόγους υποστηρίζει στην αφαίρεση των ετικετών από τα αλκοολούχα μπουκάλια. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν τέσσερα διαφορετικά μεταξύ τους είδη αλκοολούχων μπουκαλιών τόσο στην ήδη υπάρχουσα εμφάνιση τους όσο και στο περιεχόμενο τους. Για τον επανασχεδιασμό αναπτύχθηκαν τρία κεφάλαια, στο πρώτο θα δούμε να γίνεται η εισαγωγή στα είδη και τις μορφές που υπάρχουν και το πως προήλθαν τα σχήματα και η μορφή των αλκοολούχων μπουκαλιών. Στην συνέχεια θα αναφερθεί τι είναι η ετικέτα και πως δημιουργείται και τα νέα πρότυπα που εισήλθαν στον χώρο της αυτοκόλλητης ετικέτες και κατ' επέκταση θα αναλυθούν τα προβλήματα που προκύπτουν και υπάρχουν. Στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου θα παραταθεί ο επανασχεδιασμός ετικετών και οι αλλαγές οι οποίες ακολουθούν οι σχεδιαστές και γίνονται στα μπουκάλια. Σε αυτό το σημείο της εργασίας θα αναλυθεί ο τρόπος σκέψης, οι λόγοι και η καινοτόμα ιδέα για την αφαίρεση της ετικέτας, για τον νέο σχεδιασμό και την νέα εμφάνιση των μπουκαλιών. Τέλος του κεφαλαίου θα αναλυθούν οι επιδράσεις στον καταναλωτή για την νέα εμφάνιση των προϊόντων και με ποιους τρόπους γίνεται η επιλογή των μπουκαλιών από τον καταναλωτή.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.en_US
dc.subjectΣχεδιασμός μπουκαλιώνen_US
dc.subjectΣχεδιασμός αλκοολούχων μπουκαλιώνen_US
dc.subjectΕπανασχεδίαση μπουκαλιώνen_US
dc.titleΣχεδιασμός μπουκαλιών οινοπνευματωδών ποτώνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record