Σχεδιασμός μπουκαλιών οινοπνευματωδών ποτών
Abstract
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που συναντάμε στις μέρες μας είναι η περιορισμένη σύλληψη νέων ιδεών από τους σχεδιαστές, λόγω του περιορισμού των ετικετών και της νοοτροπίας που υπάρχει στις περισσότερες εταιρίες, για αυτό βλέπουμε να μην διαφέρουν μεταξύ τους τα μπουκάλια από εταιρία σε εταιρία και πολλές φορές μάλιστα να μην διαφέρουν ακόμα και στην ετικέτα τους. Οι προοπτικές και οι δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα είναι αρκετές έτσι ώστε να αλλάξουν τα δεδομένα που ήδη υπάρχουν τόσο στον σχεδιαστικό τομέα όσο και στον ανταγωνιστικό. Προκειμένου να υπάρχει μια λύση η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει έναν νέο τρόπο επανασχεδίασης αλκοολούχων μπουκαλιών ο οποίος συνδέει την εμφάνιση τους τόσο με την ιστορία τους όσο και με την μοναδικότητα τους. Θα παρουσιαστούν οι λόγοι για τους οποίους, είναι καλό και πρέπει να γίνει ο ολοκληρωτικός επανασχεδιασμός των αλκοολούχων μπουκαλιών και για ποιους λόγους υποστηρίζει στην αφαίρεση των ετικετών από τα αλκοολούχα μπουκάλια. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν τέσσερα διαφορετικά μεταξύ τους είδη αλκοολούχων μπουκαλιών τόσο στην ήδη υπάρχουσα εμφάνιση τους όσο και στο περιεχόμενο τους. Για τον επανασχεδιασμό αναπτύχθηκαν τρία κεφάλαια, στο πρώτο θα δούμε να γίνεται η εισαγωγή στα είδη και τις μορφές που υπάρχουν και το πως προήλθαν τα σχήματα και η μορφή των αλκοολούχων μπουκαλιών. Στην συνέχεια θα αναφερθεί τι είναι η ετικέτα και πως δημιουργείται και τα νέα πρότυπα που εισήλθαν στον χώρο της αυτοκόλλητης ετικέτες και κατ' επέκταση θα αναλυθούν τα προβλήματα που προκύπτουν και υπάρχουν. Στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου θα παραταθεί ο επανασχεδιασμός ετικετών και οι αλλαγές οι οποίες ακολουθούν οι σχεδιαστές και γίνονται στα μπουκάλια. Σε αυτό το σημείο της εργασίας θα αναλυθεί ο τρόπος σκέψης, οι λόγοι και η καινοτόμα ιδέα για την αφαίρεση της ετικέτας, για τον νέο σχεδιασμό και την νέα εμφάνιση των μπουκαλιών. Τέλος του κεφαλαίου θα αναλυθούν οι επιδράσεις στον καταναλωτή για την νέα εμφάνιση των προϊόντων και με ποιους τρόπους γίνεται η επιλογή των μπουκαλιών από τον καταναλωτή.