Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας
Abstract
Η ταυτότητα της επωνυμίας είναι τα ορατά στοιχεία μιας επωνυμίας, όπως το χρώμα, το σχέδιο και το λογότυπο που προσδιορίζουν και διακρίνουν τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών. Το συνεπές μάρκετινγκ και η ανταλλαγή μηνυμάτων οδηγούν σε συνεπή ταυτότητα επωνυμίας και, επομένως, συνεπείς Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του λογοτύπου μιας μεταφορικής εταιρίας. Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα σχετικά με το θέμα από το google scholar.
Η οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας της επωνυμίας μιας εταιρίας και ειδικότερα μιας εταιρίας μεταφορών, μπορεί να φέρει σταθερές πωλήσεις και να κάνει την κυκλοφορία προϊόντων πιο επιτυχημένη. Η οικοδόμηση μιας θετικής, συνεκτικής εικόνας επωνυμίας απαιτεί ανάλυση της εταιρείας και της αγοράς της και προσδιορισμό των στόχων, των πελατών και του μηνύματος της εταιρείας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ισχυρός μοχλός αναγνωσιμότητας της επωνυμίας.