Έρευνα αγοράς για την εφαρμογή προγραμμάτων Cad/Cam στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Abstract
Η εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία των προγραμμάτων CAD/CAM στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της εργασίας είναι διερευνηθούν οι απόψεις των φοιτητών για τα προγράμματα CAD/CAΜ που διδάσκονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και κατά πόσο αυτά συμβαδίζουν με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας ώστε να αποκτήσουν οι φοιτητές τις απαραίτητες γνώσεις για το μελλοντικό τους επάγγελμα. Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε συλλογικά μέσω εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης του διαδικτύου και μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συγκεντρώνοντας 185 πλήρως συμπληρωμένα ερωτηματολόγια από φοιτητές που διδάσκονται τα προγράμματα CAD ή/και CAM. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται η έννοια για τα συστήματα CAD/CAM. Στην συνέχεια παρατίθενται η ιστορική αναδρομή των προγραμμάτων. Στο 2ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διεξαγωγή της έρευνας. Αρχικά αναφέρονται τα διερευνητικά ερωτήματα, έπειτα η ανάλυση του ερωτηματολογίου και η μέθοδος που εφαρμόστηκε για να συλλεχθούν τα στοιχεία της έρευνας. Στο 3ο κεφάλαιο αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας και τέλος τα συμπεράσματα της εργασίας.