Σχεδιασμός ενός (πολύ)καταστήματος με την ιστοσελίδα του που αφορά τον χώρο ένδυσης
Abstract
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικότερα ο σχεδιασμός ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην γυναικεία και ανδρική ένδυση και υπόδηση, καθώς και σε αξεσουάρ, υπό την ονομασία «UP2LIFE».
Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα αναπτύχθηκε με τη βοήθεια του Λογισμικού Κατασκευής Ιστοσελίδων WIX.
Ο στόχος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης και η δραστηριοποίησή της στο ηλεκτρονικό επιχειρήν, αυξάνοντας το κύκλο εργασιών της μέσω του ψηφιακού διαύλου πωλήσεων.
Η δομή της παρούσας εργασίας περιλαμβάνει μία εισαγωγή στο Παγκόσμιο Ιστό και τους ιστότοπους, το πλαίσιο ανάπτυξης ιστότοπων με γλώσσες διαδικτυακού προγραμματισμού και Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των πιο γνωστών Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου, καθώς και τα πιο διαδεδομένα Λογισμικά Κατασκευής Ιστοσελίδων. Η εργασία ορίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο, παραθέτει μία σύντομη ιστορική αναδρομή, τις βασικές κατηγορίες και τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ επισημαίνει τα οφέλη και τους κινδύνους του για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.
Η εργασία ολοκληρώνεται με τη βήμα προς βήμα παρουσίαση της διαδικασίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος της «UP2LIFE» και των βασικών λειτουργιών του, μια ανάλυση των πιθανών κερδών και ζημιών της επιχείρησης από τη ψηφιακή παρουσία της, καθώς και μία ανασκόπηση από την εμπειρία χρήσης του εργαλείου WIX.