Show simple item record

dc.contributor.authorΧαβιανίδου, Ευθυμία
dc.date.accessioned2024-04-11T06:26:41Z
dc.date.available2024-04-11T06:26:41Z
dc.date.issued2024-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4713
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται σε θεωρητικό επίπεδο με την έννοια της δημιουργικότητας καθώς και πως μέσα από αυτήν οι μικροί μαθητές μπορούν να κερδίσουν εφόδια τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την δική τους προσωπική εξέλιξη. Αρχικά παρουσιάζεται αναλυτικά η έννοια της δημιουργικότητας και όλα τα οφέλη που μπορεί να προσδώσει στους μαθητές καθώς και τι θα μπορούσαν να πράξουν μέσω της δημιουργικής γραφής. Παράλληλα, αναλύεται σε μεγάλο βαθμό η ποίηση, τα είδη της, οι ορισμοί της και πιο συγκεκριμένα η παιδική ποίηση γιατί αυτό είναι και το βασικό θέμα της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα μας ενδιαφέρει η περίπτωση των limericksμιας κατηγορίας ποιημάτων, η οποία πρωτοεμφανίστηκε στην Αγγλία, αλλά σταδιακά την υιοθέτησαν και πολλοί Έλληνες ποιητές. Έτσι, το είδος αυτό συγκαταλέγεται στην παιδική ποίηση και αφορά τους ενήλικες αλλά κα τους μικρούς μαθητές με τους οποίους θα ασχοληθούμε εξ ολοκλήρου . Έπειτα, παρατίθενται δέκα limericks,που σχετίζονται με τα παιδιά, καθώς το θέμα τους είναι πιο ανάλαφρο και αστείο, θέλοντας να τραβήξουν την προσοχή των μαθητών. Για τον λόγο αυτόν και με βάση αυτά έχουν δημιουργηθεί κάποιες δραστηριότητες οι οποίες έχουν ως στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές κάποια βασικά χαρακτηριστικά που καλό θα ήταν να αποκομίσουν, ώστε να βοηθηθούν στην πορεία της ζωής τους. Επίσης, είναι ένα πού ευχάριστο και όμορφο μάθημα μέσω του οποίου τα μικρά παιδιά διδάσκονται σημαντικές αξίες για την ζωή και γίνεται μια προσπάθεια να τονωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η αυτοπεποίθησή τους. Τέλος, μέσω των όμορφων και χαλαρωτικών στιγμών που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα έχουν χαρούμενη και επιμορφωτική σχολική χρονιά. This paper deals with the concept of creativity on a theoretical level and how through it young students can gain resources that they can use for their own personal development. First, the concept of creativity is presented in detail and all that it can impart to students and what they could do through creative writing. At the same time, poetry, its types, its definitions and more specifically children's poetry are analyzed to a large extent because this is the main topic of the work. More specifically, we are interested in the case of limericks, a category of poems that first appeared in England, but were gradually adopted by many Greek poets. Thus, this genre is included in children's poetry and concerns adults as well as young students, with whom we will deal entirely. Then, ten limericks are listed, which are related to children, as their subject is more light and funny, wanting to attract the attention of students. For this reason and based on this, some activities have been created with the aim of making students understand some basic characteristics that it would be good for them to obtain, in order to help them in the course of their lives. Also, it is a very pleasant and beautiful lesson through which young children are taught important life claims and an attempt is made to boost their self-confidence as much as possible. Finally, through the beautiful and relaxing moments that happen during the lesson they will have a happy and educational school year.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΔημιουργική γραφή; Δημιουργικότητα; Ποίηση; Παιδική ποίηση; Limericks; Creative writing; Creativity; Poetry; Children's poetry; Limericksen_US
dc.titleΗ ποίηση ως εργαλείο καλλιέργειας της δημιουργικότητας. Η περίπτωση των limericksen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record