Ανάπτυξη Πληροφοριακού Συστήματος σχετικά με τα Γερμανικά Αυτοκίνητα
Abstract
Ο 21ος
αιώνας, τον οποίο και διανύουμε, είναι ο αιώνας της ανάπτυξης της
τεχνολογίας. Όπως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, έτσι και στη
διαφήμιση προϊόντων, η τεχνολογία χρησιμοποιεί εξελιγμένα μέσα, π.χ. δημιουργία
ευέλικτων και δυναμικών ιστοσελίδων. Οι ιστοσελίδες προσφέρουν ένα
αποτελεσματικό και δυνατό μέσο για την προώθηση και προβολή των προϊόντων,
αλλά και των υπηρεσιών μας στον ψηφιακό κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν
ιστοσελίδες, οι οποίες προωθούν πληροφορίες, ως προς τη πώληση και την
ενημέρωση των χρηστών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η διπλωματική εργασία ξεκινά με ανάλυση του γενικού ορισμού των
Πληροφοριακών Συστημάτων, στην έννοια, αλλά και τη λειτουργία τους στη
σύγχρονη εποχή. Παρακάτω, εστιάζουμε στο σύστημα που χρησιμοποιήθηκε,
αποκλειστικά για τη δημιουργία της ιστοσελίδας, το οποίο ονομάζεται WordPress.
Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, παρουσιάζεται η ιστορία του και εξετάζονται
οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του, συμπεριλαμβανομένων των
πλεονεκτημάτων, αλλά και δυσκολιών, που φέρει συγκριτικά με άλλες πλατφόρμες.
Η ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων (η οποία αναλύεται στο Κεφάλαιο 2),
περιέχει τη βιομηχανία τους, αναλύονται οι λεγόμενες “γλώσσες προγραμματισμού”,
τα λογισμικά τους, αλλά και οι τρείς βασικοί κανόνες για το πως πρέπει να
δημιουργούμε σωστά μια ιστοσελίδα. Αυτοί οι τρείς βασικοί κανόνες είναι:
1. Εύκολη πλοήγηση
2. Σωστή ανταπόκριση
3. Ορθή επιλογή γραμματοσειρών και χρωματικών παλετών.
Η πλατφόρμα WordPress, όντας η πιο διαδεδομένη για τη δημιουργία ιστοσελίδων
και ίσως και η πιο γνωστή σε όλους, αναλύεται λεπτομερώς στο Kεφάλαιο 3,
καλύπτοντας, από το πως εγκαθίσταται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, μέχρι και τις
υποστηριζόμενες πλατφόρμες που προσφέρει.
Η δημιουργία του “GermanAutoHub” είναι μια προσομοίωση επαγγελματικής
ιστοσελίδας αυτοκινήτων γερμανικής προέλευσης, η οποία δημιουργήθηκε από
μεγάλη γκάμα συλλογής πληροφοριών στο διαδίκτυο, αλλά και από προσωπικές
γνώσεις πάνω στο θέμα. Στο Kεφάλαιο 5, γίνεται και η αξιολόγηση της ιστοσελίδας
για το υλικό που χρησιμοποιήθηκε και για τη μέθοδο που ακολουθήθηκε για να
δημιουργηθεί το τελικό αποτέλεσμα.