Parkinson and serious games : υλοποίηση serious games διαφορετικών βαθμίδων δυσκολίας για ασθενείς με προβλήματα Parkinson
Abstract
Η έρευνα επάνω στη χρήση των serious games για τη διάγνωση και αντιμετώπιση της νόσου Parkinson αναδεικνύει τον υποσχόμενο ρόλο τους στον τομέα της υγείας. Μελέτες επικεντρώνονται στη χρήση παιχνιδιών για τον έλεγχο της κίνησης, την αξιολόγηση της κινητικής επίδοσης και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας για την αναπαράσταση κινητικών εργασιών. Ενώ η αποτελεσματικότητα των serious games στην αποκατάσταση του Parkinson είναι υποσχόμενη, υπογραμμίζεται η ανάγκη για περαιτέρω κλινικές δοκιμές για να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα. Με αυτά τα δεδομένα η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην πρακτική εφαρμογή των Serious games στην διάγνωση της νόσου Parkinson. Αρχικά μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση θα τεθεί το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο, ώστε στη συνέχεια στο ερευνητικό μέρος της εργασίας να παρουσιαστούν τα ευρήματα που εξήχθησαν από την υλοποίηση δύο serious games στο κομμάτι της διάγνωσης της νόσου.