Show simple item record

dc.contributor.advisorΒλάχβεη, Ασπασία
dc.contributor.authorΜπογδάνου, Κρυσταλλία
dc.date.accessioned2024-06-21T06:38:55Z
dc.date.available2024-06-21T06:38:55Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4787
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ του μοντέλου της ηγεσίας και της εργασιακής ικανοποίησης των υπαλλήλων, ιδιαίτερα του Δημόσιου Τομέα και συγκεκριμένα των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ. Η έρευνα υλοποιήθηκε με τη συλλογή δεδομένων από εκατό υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ μέσω της χρήσης Google Forms και την ενσωμάτωση και τη χρήση των δυο ερωτηματολογίων, του ερωτηματολόγιο M.L.Q. με 45 ερωτήσεις και του ερωτηματολογίου της Εργασιακής Ικανοποίησης "Job satisfaction-JS" με 15 ερωτήσεις. Για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν επιλέχθηκε η στατιστική τους επεξεργασία από το πακέτο ανάλυσης στατιστικών δεδομένων SPSS V25.0. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δείχνουν πως η ηγεσία με το υψηλότερο μέσο σκορ για τους υπαλλήλους του δείγματος είναι η Μετασχηματιστική, ενώ ακολουθεί η Συναλλακτική και τέλος, η Ηγεσία προς αποφυγή. Παράλληλα ο βαθμός εργασιακής ικανοποίησης των δημοσίων υπαλλήλων του δείγματος είναι κάτω του μετρίου. The purpose of this bachelor's thesis is to investigate the relationship between the leadership model and the job satisfaction of employees, especially of the Public Sector and specifically of e-EFKA employees. The research was implemented by collecting data from one hundred e-EFKA employees through the use of Google Forms and the integration and use of the two questionnaires, the questionnaire M.L.Q. with 45 questions and the job satisfaction questionnaire “job satisfaction-JS” with 15 questions. For the analysis of the data collected, their statistical treatment was chosen from the statistical data analysis package SPSS V25.0. The results of the present research show that the leadership with the highest average score for the employee in the sample is Transfomational, while Transactional follows and finally, Leadership to be avoided. At the same time, the degree of job satisfaction of the civil servants in the sample is below averageen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΣχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.«Δημόσια Διοίκηση» (Master of Science (M.Sc.) in Public Administration)en_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηen_US
dc.subjectΔημόσιος τομέαςen_US
dc.subjecte-ΕΦΚΑen_US
dc.titleΗγεσία, εργασιακή ικανοποίηση και απόδοση στο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του e-ΕΦΚΑen_US
dc.title.alternativeLeadership, job satisfaction and performance in the public sectoren_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record