Show simple item record

dc.contributor.authorΣαμάρκος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-07-03T11:12:37Z
dc.date.available2024-07-03T11:12:37Z
dc.date.issued2024-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4795
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εξέλιξη του τηλεοπτικού δράματος κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1990 ήταν η εκκίνηση αυτού που αποκαλείται ως η «χρυσή εποχή» της τηλεόρασης. Ακόμα και σήμερα, θεωρείται πως τα τηλεοπτικά δράματα της εποχής ανέβασαν την ποιότητα στον χώρο της τηλεόρασης και άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αντιμετωπίζει την τηλεόραση. Στο κέντρο αυτών των αλλαγών ήταν το μοντέλο του αντιήρωα. Στο πρώτο μέρος αυτής της μελέτης εξετάζονται τόσο το κοινωνικοοικονομικό και τηλεοπτικό περιβάλλον της εποχής μας, καθώς και οι ορισμοί και η σημασία του ήρωα και του αντιήρωα. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η γέννηση του μοντέλου του αντιήρωα με τον Τόνι Σοπράνο και όσους παρόμοιους με εκείνον ακολούθησαν, αλλά και η παρακμή αυτού την τελευταία δεκαετία, ενώ το τρίτο μέρος εστιάζει στην αναπροσαρμογή του μοντέλου του αντιήρωα, σε σύγχρονα δεδομένα, με τα παραδείγματα του Τζίμι Μαγκίλ και του Κένταλ Ρόι. Το τέταρτο και τελευταίο μέρος αναφέρεται στη σύνδεση του θεωρητικού κομματιού της μελέτης με τη συγγραφή βίβλου και επεισοδίου τηλεοπτικής σειράς, της οποίας οι κύριοι χαρακτήρες είναι αντιήρωες. ABSTRACT The evolution of TV drama during the late 1990s marked the beginning of what we now call the “golden age” of television. Even to this day, it is considered that many of the dramas of this period contributed massively to the quality of content and transformed the way people watch television. And the antihero model was at the center of these changes. The first part of this study examines the socioeconomic and television landscape of our age, as well as the definition and importance of heroes and antiheroes. The second part explores the birth of the antihero model, through Tony Soprano and several other characters based on him, before examining the decay of that model during the last decade, while the third part focuses on the readjustment of the antihero model, in a modern context, using the examples of Jimmy McGill and Kendall Roy. The fourth and final part attempts to connect the theoretical part of this study to the creative one, the writing of a treatment and a pilot for a TV show, based on characters that follow the antihero model.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Αντιήρωας 2. Τηλεόραση 3. Αναπροσαρμογή 4. Ηθική 1. Antihero 2. Television 3. Readjustment 4. Ethicsen_US
dc.titleΗ Εξέλιξη του Αντιήρωα στην Τηλεοπτική Αφήγησηen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record