Show simple item record

dc.contributor.authorΛόκκα, Γεωργία
dc.date.accessioned2024-07-03T12:19:28Z
dc.date.available2024-07-03T12:19:28Z
dc.date.issued2024-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4798
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» που προσφέρεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αυτή η εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική έρευνα, στην οποία αναζητάται ο βαθμός συμβολής της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της φωνολογικής επίγνωσης νηπίων μαθητών που κινδυνεύουν να εμφανίσουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο δημοτικό. Ειδικότερα μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, εξετάζεται η χρήση της Δημιουργικής Γραφής ως προς τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για την Φωνολογική επίγνωση στην προσχολική ηλικία, στο γνωστικό πεδίο της Γλώσσας. Τέλος, παρουσιάζονται λεπτομερώς προτεινόμενες δημιουργικές δραστηριότητες, όπου περιγράφονται οι στόχοι, τα υλικά καθώς και οι μαθησιακές περιοχές σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση και τις αρχές της δημιουργικής γραφής. The present dissertation is prepared in the framework of the Postgraduate Studies Program "Creative Writing" offered by the Department of Preschool Education of the University of Western Macedonia in collaboration with the Department of Film Studies of the Aristotle University of Thessaloniki. This work constitutes a bibliographic study aiming to investigate the contribution of Creative Writing to enhancing the phonological awareness of preschool children who are at risk of developing specific learning disabilities in the primary school. Specifically, through a literature review, the use of Creative Writing in developing educational materials for Phonological Awareness in preschool age, within the cognitive field of language, is examined. Finally, detailed creative activities are presented, outlining the objectives, material diagraph, and learning areas according to the Detailed Curriculum for Preschool education and the principles of Creative Writing.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΔημιουργική Γραφή (ΔΓ), Φωνολογική Επίγνωση, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ), Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Νηπιαγωγείο, προβλεπτικός παράγοντας, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού, Δημιουργικές δραστηριότητες. Creative Writing (CW), Phonological Awareness, Specific Learning Disabilities (SLD), Primary Education, Preschool, predictive factor, Educational Material Development, Creative Activitiesen_US
dc.titleΝήπια σε κίνδυνο να εμφανίσουν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στο Δημοτικό: Υλικό Δημιουργικής Γραφής για τη Φωνολογική Ενημερότηταen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record