Show simple item record

dc.contributor.authorΔάλλα, Ελένη
dc.date.accessioned2024-07-03T12:41:00Z
dc.date.available2024-07-03T12:41:00Z
dc.date.issued2024-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4801
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της διατριβής είναι να εξετάσει τις δυνατότητες των Εικαστικών Τεχνών και του Κινηματογράφου-Θεάτρου να εμπνεύσουν τη Δημιουργική Γραφή σε Καλλιτεχνικά Σχολεία. Η επιδίωξη της δημιουργικής έκφρασης είναι ένας κοινός στόχος μεταξύ των Εικαστικών Τεχνών, του Κινηματογράφου και της Δημιουργικής Γραφής στα Σχολεία Καλών Τεχνών, το καθένα καλλιεργώντας τους μαθητές με διάφορους τρόπους, αυξάνοντας έτσι την αυτοπεποίθησή τους. Η συμπερίληψη της Δημιουργικής Γραφής στο πρόγραμμα σπουδών των ειδικοτήτων Θεάτρου-Κινηματογράφου δεν αποσκοπεί στην αποκάλυψη κρυφών συγγραφικών ταλέντων, αλλά μάλλον στην ενίσχυση της γλωσσικής, διανοητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μέσω της παροχής υποστήριξης σε άλλα μαθήματα. Κεντρικός στόχος αυτής της μελέτης είναι να καταδείξει ότι οι εικόνες της Τέχνης και του Κινηματογράφου μπορούν να λειτουργήσουν ως καταλύτης για την παραγωγή λόγου, οδηγώντας τους μαθητές στο μονοπάτι της δημιουργικής γραφής. Abstract The current thesis aims to explore the instances through which the Visual Arts and Cinema-Acting can operate as stimuli for Creative Writing in Artistic Schools. Visual Arts, Cinema, as well as Creative Writing in Artistic schools have as common goal the creative expression of students. All three of these arts cultivate students in multifaceted ways, boosting their confidence. Creative Writing as an educational tool in the context of teaching Cinema-Acting does not, under any circumstances, seek to unearth authorial talents. Rather, it acts as a support mechanism to other cognitive concepts, improving the student’s lingual, intellectual and emotional development. The main object of this dissertation is to ascertain that the images from works of art and Cinema can function as stimuli for writing production, guiding students to creative pathways of writing.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΚαλλιτεχνικά Σχολεία, Διακαλλιτεχνικότητα, Οπτική ποίηση, Δημιουργική Γραφή, Εικαστικά, Κινηματογράφος-Θέατρο. Artistic Schools, Inter- Artistry, Visual Poetry, Creative Writing, Visual Arts, Cinema-Actingen_US
dc.titleΤα Εικαστικά και ο Κινηματογράφος ως ερεθίσματα της Δημιουργικής Γραφής στα Καλλιτεχνικά σχολείαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record