Show simple item record

dc.contributor.authorΠαπαρούνη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2024-07-03T13:18:14Z
dc.date.available2024-07-03T13:18:14Z
dc.date.issued2024-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4807
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συμβολή της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα στην έννοια του κλάσματος, σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Η Ψηφιακή Αφήγηση αποτελεί μια εναλλακτική διδακτική πρόταση που χρησιμοποιεί την παραδοσιακή αφήγηση σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες. Οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν ανάγκη από εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης που καθιστούν πιο εύκολη τη μαθησιακή διαδικασία. Σκοπός λοιπόν της παρακάτω έρευνας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο μπορεί η Ψηφιακή Αφήγηση να λειτουργήσει ως «εργαλείο μάθησης» σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Η εργασία αποτελείται από θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος αναφέρεται στην αφήγηση και τα δομικά στοιχεία που τη διέπουν καθώς και στην Ψηφιακή αφήγηση. Πιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στα οφέλη που προκύπτουν μέσω της αξιοποίησης της στη διδακτική πράξη. Έπειτα γίνεται αναφορά στις Μαθησιακές Δυσκολίες και στα μαθηματικά και πιο συγκεκριμένα στην έννοια του κλάσματος. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η δημιουργία της διδακτικής παρέμβασης καθώς και η παρουσίασή της μέσω της Ψηφιακής ιστορίας σε ένα μικρό δείγμα μαθητών της Β΄ τάξης. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή και αξιολόγηση της παρέμβασης. Επιπλέον, αναπτύσσονται συμπεράσματα που προκύπτουν από την ερευνητική διαδικασία. Στο τέλος, παρουσιάζονται προτάσεις αναφορικά με την Ψηφιακή Αφήγηση και την αξιοποίησης της σε εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης που απευθύνονται σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. This thesis investigates the contribution of Digital Storytelling to the teaching of mathematics to students with Special Learning Difficulties (SLD). Digital Storytelling is an alternative teaching proposal that uses traditional storytelling in combination with new technologies. Students with SLD need individualized intervention programs that make the learning process easier. The purpose of this research is therefore to examine how Digital Storytelling can function as a "learning tool" for students with SLD. The thesis consists of a theoretical and research part. The theoretical part refers to storytelling and its structural elements, as well as Digital Storytelling, where reference is made to the benefits that arise from its use in teaching practice. Then, there is a reference to Learning Difficulties and mathematics and more specifically to the concept of fractions. The research part presents the design and creation of the teaching intervention, as well as its presentation through Digital Storytelling to a small sample of second-grade students. The results from the implementation and evaluation of the intervention are then presented. Finally, conclusions are drawn from the research process and proposals are presented regarding Digital Storytelling and its use in individualized intervention programs aimed at students with SLD.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Ψηφιακή αφήγηση 2. Αφήγηση 3. Ψηφιακή ιστορία 4. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 5. Εργαλείο μάθησης 6. Η έννοια του κλάσματος, 1. Digital Storytelling, 2. Νarration 3. Digital history 4. Special Learning Difficulties 5. Learning tool 6. The concept of factionen_US
dc.titleΗ Ψηφιακή Αφήγηση ως εργαλείο μάθησης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record