Show simple item record

dc.contributor.authorΤέτουλα, Ελευθερία
dc.date.accessioned2024-07-22T07:09:44Z
dc.date.available2024-07-22T07:09:44Z
dc.date.issued2024-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4842
dc.description.abstractΠερίληψη Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ των διαφορετικών καλλιτεχνικών πεδίων, της ποίησης με την απαγγελία, τη μουσική, τη συγγραφή σεναρίου, τη σκηνοθεσία, την υποκριτική και το μοντάζ. Καλλιτέχνες διαφορετικών τεχνών, ο καθένας με τον δικό του κώδικα επικοινωνίας, ερμήνευσαν και «ανέδειξαν» τη μεταφορική και συμβολική αξία πέντε ποιημάτων, πέντε διαφορετικών εν ζωή Ελλήνων ποιητών. Με αυτόν τον τρόπο το κάθε ποίημα μετατράπηκε σ’ έναν καμβά όπου ο κάθε δημιουργός αποτύπωσε την υποκειμενικότητα του, δημιουργώντας στο τέλος ένα πολυσύνθετο συλλογικό αποτέλεσμα. Μέσω της συλλογικής ανάγνωσης της ποίησης και της συμμετοχικότητας στη διαδικασία της ερμηνείας της, επιχειρήθηκε η γέννηση μίας άλλου είδους αισθητικής εμπειρίας της ποίησης περισσότερο δελεαστικής και ενδιαφέρουσας από την σιωπηρή ανάγνωση και πιθανότατα χρήσιμης σε μία καινοτόμα και πολυμεσική εκπαιδευτική προσέγγιση της ποίησης. Η διπλωματική εργασία επεξηγεί το σχέδιο, την οργάνωση, τη μέθοδο που ακολουθήθηκε προκειμένου να δημιουργηθούν τα poetry project, όπως επίσης παραθέτει τις δυσκολίες και τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να γίνει εφικτή αυτή η απόπειρα. Abstrack This paper examines the interrelationship between the different artistic fields, poetry with recitation, music, film narrative and signature. Artists of different arts, each with their own communication code, interpreted and "showed" the metaphorical and symbolic value of five poems, five different in the life of Greek poets. In this way, each poem turned into a canvas where each creator captured his subjectivity, ultimately creating a complex collective result. Through the collective reading of poetry and the participation in the process of its interpretation, the birth of another kind of aesthetic experience of poetry was attempted, more enticing and interesting than silent reading and probably useful in an innovative and multimedia educational approach to poetry. The thesis explains the plan, the organization, the method followed in order to create the poetry project, as well as lists the difficulties and obstacles that must be overcome in order to make this attempt possible.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Ποίηση 2. Απαγγελία 3. Μουσική 4. Αφηγηματοποίηση – Σενάριο 5. Κινηματoγραφός- Μοντάζ 6. Αλληλεπίδραση, Πολυμεσική Δημιουργία, 1. Poetry 2. Recitation 3. Music 4. Storytelling-Script 5. Cinematography-Editing 6. Interaction, Multimedia Creation,en_US
dc.titlePOETRY PROJECTen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record