Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαρπούζης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓκίκας, Θεοδόσιος
dc.date.accessioned2024-07-25T09:12:20Z
dc.date.available2024-07-25T09:12:20Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4845
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου συνεργατικού πραγματικού χρόνου βιντεοπαιχνίδι σε πλατφόρμα Windows (Η/Υ) με τη χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι υποστηρίζει έναν ή περισσότερους παίκτες τόσο σε τοπικό (στον ίδιο Η/Υ) όσο και σε διαδικτυακό επίπεδο. Η υλοποίηση του διαδικτυακού κομματιού πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της βιβλιοθήκης “Netcode for GameObjects” της Unity. Ενώ η διασύνδεση μέσω Ίντερνετ πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των Relay και Lobby των Gaming Services της Unity. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούν βασικές έννοιες βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία και στην εξέλιξη τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα πραγματοποιηθεί ανάλυση της μηχανής παιχνιδιών Unity και στις υπηρεσίες παιχνιδιού (Gaming Services) που παρέχει. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας, θα γίνει παρουσίαση του παιχνιδιού που δημιουργήθηκε και θα αναλυθούν τα βήματα που έχουν ακολουθηθεί για την δημιουργία του, καθώς και τα προβλήματα που εντοπίστηκαν και επιλύθηκαν. The subject of this thesis is the implementation of a 3D cooperative real-time video game on a Windows platform (PC) using the Unity game engine. This video game supports one or more players both locally (on the same PC) as well as online. The implementation of the online part was carried out using Unity's "Netcode for GameObjects" library. While the connection via the Internet was made using the Relay and Lobby of Unity's Gaming Services. The work is divided into three chapters. In the first chapter, basic concepts of video games will be mentioned, as well as a brief review of their history and development. The second chapter will analyze the Unity game engine and the gaming services it provides. In the third and last chapter of the thesis, there will be a presentation of the game created and the steps followed for its creation will be analyzed, as well as the problems identified and resolved.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development)en_US
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδι για πολλούς παίκτεςen_US
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδι διαδικτυακόen_US
dc.subjectUnityen_US
dc.subjectNetcode for GameObjectsen_US
dc.titleΑνάπτυξη ενός συνεργατικού 3D παιχνιδιού σε πλατφόρμα Windows με χρήση της Unityen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a cooperative 3D game in Windows platform using Unityen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record