dc.contributor.advisor | Καρπούζης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Γκίκας, Θεοδόσιος | |
dc.date.accessioned | 2024-07-25T09:12:20Z | |
dc.date.available | 2024-07-25T09:12:20Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4845 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου
συνεργατικού πραγματικού χρόνου βιντεοπαιχνίδι σε πλατφόρμα Windows (Η/Υ) με
τη χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι υποστηρίζει
έναν ή περισσότερους παίκτες τόσο σε τοπικό (στον ίδιο Η/Υ) όσο και σε διαδικτυακό
επίπεδο. Η υλοποίηση του διαδικτυακού κομματιού πραγματοποιήθηκε με τη χρήση
της βιβλιοθήκης “Netcode for GameObjects” της Unity. Ενώ η διασύνδεση μέσω
Ίντερνετ πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των Relay και Lobby των Gaming Services
της Unity. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούν
βασικές έννοιες βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην
ιστορία και στην εξέλιξη τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα πραγματοποιηθεί ανάλυση
της μηχανής παιχνιδιών Unity και στις υπηρεσίες παιχνιδιού (Gaming Services) που
παρέχει. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας, θα γίνει
παρουσίαση του παιχνιδιού που δημιουργήθηκε και θα αναλυθούν τα βήματα που
έχουν ακολουθηθεί για την δημιουργία του, καθώς και τα προβλήματα που
εντοπίστηκαν και επιλύθηκαν. The subject of this thesis is the implementation of a 3D cooperative real-time video
game on a Windows platform (PC) using the Unity game engine. This video game
supports one or more players both locally (on the same PC) as well as online. The
implementation of the online part was carried out using Unity's "Netcode for
GameObjects" library. While the connection via the Internet was made using the Relay
and Lobby of Unity's Gaming Services. The work is divided into three chapters. In the
first chapter, basic concepts of video games will be mentioned, as well as a brief review
of their history and development. The second chapter will analyze the Unity game
engine and the gaming services it provides. In the third and last chapter of the thesis,
there will be a presentation of the game created and the steps followed for its creation
will be analyzed, as well as the problems identified and resolved. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development) | en_US |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδι για πολλούς παίκτες | en_US |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδι διαδικτυακό | en_US |
dc.subject | Unity | en_US |
dc.subject | Netcode for GameObjects | en_US |
dc.title | Ανάπτυξη ενός συνεργατικού 3D παιχνιδιού σε πλατφόρμα Windows με χρήση της Unity | en_US |
dc.title.alternative | Development of a cooperative 3D game in Windows platform using Unity | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |