Now showing items 1-8 of 8

    • Ολόσωμη παρακολούθηση και ενσωμάτωση σε VR 

      Μαρμαράς, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024)
      This thesis presents an extensive examination of motion tracking technologies, focusing on the comparative analysis of outside-in and inside-out tracking methodologies, pivotal in advancing virtual reality (VR) applications. ...
    • Ανάπτυξη ενός διαδραστικού παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στην αναγνώριση κινήσεων του χρήστη 

      Γκούτζιος, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-03)
      Το αντικείμενο που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η δημιουργία ενός διαδραστικού πολυπρακτορικού παιχνιδιού με στόχο να αυξηθεί η αίσθηση εμπειρίας του παίχτη αλλά και η απλοποίηση λειτουργικότητας του ...
    • Μαθαίνοντας για το Πυθαγόρειο Θεώρημα μέσω εκπαιδευτικών animated video και διανυσματικών γραφικών 

      Χατζημιχαήλ, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών, 2024-04)
      Η εκπαιδευτική αξία του animation είναι τεράστια καθώς προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και το επίπεδο κατανόησης των μαθητών. Το animation επιτρέπει τη δημιουργία δυναμικών, ζωντανών ...
    • Ανάπτυξη ενός συνεργατικού 3D παιχνιδιού σε πλατφόρμα Windows με χρήση της Unity 

      Γκίκας, Θεοδόσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-06)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου συνεργατικού πραγματικού χρόνου βιντεοπαιχνίδι σε πλατφόρμα Windows (Η/Υ) με τη χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι ...
    • Εκπαιδευτικό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένο στην τοποθεσία του χρήστη 

      Μουρελάτος, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-06)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια εφαρμογή κινητού για συσκευές Android, η οποία εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality - AR) για να φέρει στη ζωή τις προτομές της ...
    • Πώς οι διαφημίσεις στα Video Games επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων 

      Καμινιώτη, Βάια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-06)
      Σ αυτή τη διπλωματική εργασία σκοπός είναι να διερευνηθεί κατά πόσο οι διαφημίσεις στα Video Games επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια γενική αναφορά στον ορισμό της διαφήμισης, ...
    • Η ιστορία του ΜΙΜΙ-ΝΑΣΙ-ΧΟΪΤΣΙ από το κείμενο στην διαμεσική αφήγηση 

      Κόκοτα, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-06)
      Η αφήγηση αποτελεί μία από τις παλαιότερες πρακτικές, ο συνδυασμός της με τις νέες τεχνολογίες φέρνει στην επιφάνεια την διαμεσική αφήγηση. Η διαμεσική αφήγηση βρίσκει εφαρμογές σε πολλά πεδία, από την εκπαίδευση μέχρι το ...
    • Συμπεριφορές πρακτόρων ενός παιχνιδιού για προσομοίωση ευφυίας 

      Ντούλιας, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-07)
      Το παρόν κείμενο αποτελεί ερευνητική βιβλιογραφική ανασκόπηση πάνω στη συσχέτιση της Εμπειρίας Παίκτη και των ευφυών συμπεριφορών των Πρακτόρων ενός ψηφιακού παιχνιδιού. Παρατηρώντας ένα κενό στις διαθέσιμες έρευνες επί ...