Show simple item record

dc.contributor.advisorΡοϊνιώτη, Ελίνα
dc.contributor.authorΚόκοτα, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2024-07-25T09:59:21Z
dc.date.available2024-07-25T09:59:21Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4846
dc.description.abstractΗ αφήγηση αποτελεί μία από τις παλαιότερες πρακτικές, ο συνδυασμός της με τις νέες τεχνολογίες φέρνει στην επιφάνεια την διαμεσική αφήγηση. Η διαμεσική αφήγηση βρίσκει εφαρμογές σε πολλά πεδία, από την εκπαίδευση μέχρι το marketing. Στην εργασία αναλύεται ο όρος και παρουσιάζονται οι εφαρμογές της διαμεσικής αφήγησης. Εξετάζονται τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της. Παράλληλα, επιλέγεται ένας Ιαπωνικός μύθος ως υλικό για την δημιουργία ενός διαμεσικού έργου. Περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται καλλιτέχνες και δημιουργοί την διαμεσική αφήγηση χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη ιστορία. Τέλος, παρουσιάζεται το διαμεσικό έργο που δημιουργήθηκε. Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία διαμεσικής αφήγησης, απόδοση της ιστορίας και της αίσθησης εκείνης της εποχής, η χρήση νέων τεχνολογιών με τρόπο που ο αναγνώστης να διαδρά ξεφεύγοντας από τον παραδοσιακό τρόπο ανάγνωσης μιας ιστορίας μέσω της συμμετοχής των αισθήσεων και η διάθεσή του στο κοινό. Storytelling is one of the oldest practices, its combination with new technologies brings to the surface transmedia storytelling. Transmedia storytelling finds applications in many fields, from education to marketing. This thesis analyzes the term and presents the applications of transmedia storytelling. Its disadvantages and advantages are considered. While, a Japanese myth is chosen as material for the creation of a transmedia work. It describes how artists and creators handle transmedia storytelling using this story. In the end, the transmedia work is presented. The aim of the project is to create transmedia narrative, to convey the history and feeling of that era, to use new technologies in a way that the reader can interact by escaping from the traditional way of reading a story, through the participation of the senses, and to make it available to the audience.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development)en_US
dc.subjectΔιαμεσική αφήγησηen_US
dc.subjectTwineen_US
dc.subjectΛευκάδιος Χερνen_US
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταen_US
dc.subjectΔιαδραστική ιστορίαen_US
dc.titleΗ ιστορία του ΜΙΜΙ-ΝΑΣΙ-ΧΟΪΤΣΙ από το κείμενο στην διαμεσική αφήγησηen_US
dc.title.alternativeThe story of MIMI-NASHI-HOICHI from text to transmedia storytellingen_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record