Show simple item record

dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σοφία
dc.date.accessioned2024-07-26T05:50:52Z
dc.date.available2024-07-26T05:50:52Z
dc.date.issued2024-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4850
dc.description.abstractH παρούσα εργασία μελετά τη σύνδεση δύο πεδίων: της δημιουργικής γραφής και της διαφήμισης, δίνοντας έμφαση στα κοινά μεταξύ τους στοιχεία και ιδιαίτερα στα σημεία όπου η δημιουργική γραφή αποτελεί βασικό κομμάτι της διαδικασίας δημιουργίας μίας σύγχρονης διαφήμισης. Η αποτύπωση αυτή πραγματοποιείται και εμπειρικά, αρχικά με τη δημιουργία ενός σύντομου εγχειριδίου με οδηγίες σκέψης, δημιουργικότητας και γραφής για νέους κειμενογράφους και ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με τη διαφήμιση, αλλά και μέσα από τη δημιουργία ενός διαφημιστικού video προώθησης του εγχειριδίου αυτού. SYNOPSIS This essay deals with two extremely popular contemporary fields: creative writing and advertising/copywriting, giving emphasis on their common ground, and especially to the points where creative writing becomes an essential part of the process of creating an advertisement. The above study is being supported by the production of a mini handbook which acts as a guide of creative thinking and writing, addressed to new copywriters and people who would love to get in the field of advertising. The above study is also supported via a video ad promoting the handbook itself.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Διαφήμιση 2. Δημιουργική Γραφή 3. Κειμενογράφος 4. Εγχειρίδιο 1. Advertising 2. Creative Writing 3. Copywriter 4. Copywritingen_US
dc.titleΔιαφήμιση και Δημιουργική Γραφήen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record