dc.description.abstract | Στο παρόν πόνημα, εξετάζονται ορισμένοι από τους τρόπους με τους οποίους το λογισμικό παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT δύναται να συνδράμει στην διαπαιδαγώγηση γύρω τα θέματα της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ έρχονται στην επιφάνεια ορισμένες πτυχές τόσο της βιώσιμης ανάπτυξης όσο και των σχετικών εννοιών που δύναται να αλληλεπιδράσουν στο μέλλον με την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη. Επιπλέον, παρουσιάζονται και τα πρωτογενή δεδομένα από δύο ερωτηματολόγια που επινόησε ο γράφοντας όπου στο ένα εξετάζεται ο πολιτικός χαρακτήρας των απαντήσεων της τεχνητής νοημοσύνης σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης ενώ στο δεύτερο φαίνονται οι απαντήσεις 32 συμμετεχόντων σε γκάλοπ διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτών βιώσιμης ανάπτυξης σχετικά με την χρηστικότητα του ChatGPT για την περιβαλλοντική εκπαίδευση.------------------------------------- The objects of study in this postgraduate thesis, are some of the ways that the generative AI software ChatGPT can be utilized to assist with the pedagogical work regarding topics that revolve around sustainable development, while certain concepts regarding both sustainable development and relevant concepts are being examined, especially those that may interact with generative AI in the future. Furthermore, the primary data from two surveys are being presented, where in the first one the answerers were AI models and it is about the political character of the given answers by the AI, an in the second one, the object of examination is the opinions of 32 responders, about the efficacy of ChatGPT in the education process of sustainable development. | en_US |