Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΣτεφανίδου, Ιωάννα
dc.contributor.authorStefanidou, Ioanna
dc.date.accessioned2025-01-10T09:45:05Z
dc.date.available2025-01-10T09:45:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5195
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση αλλάζει μορφή ολοένα και περισσότερο, όσο οι εξελίξεις στην τεχνολογία σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα των ερευνών, δείχνουν νέους, πιο αποτελεσματικούς τρόπους διδασκαλίας. Στο πλαίσιο αυτό, η έννοια των πολυμέσων κατέχει περίοπτη θέση. Μαθήματα τα οποία διδάσκονταν αποκλειστικά μέσα από ένα θεωρητικό πρίσμα, πλέον μπορούν με τη χρήση των νέων τεχνολογικών εργαλείων και μέσων να διδαχθούν με διάφορους τρόπους, αφενός πιο ευχάριστους για τους μαθητές και αφετέρου πιο αποτελεσματικούς. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μια πρόταση για έναν εναλλακτικό τρόπο εκμάθησης των αρχών της Κυκλοφοριακής Αγωγής στο σχολείο, με τη χρήση πολυμέσων. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα γίνει μια περιγραφή του όρου των πολυμέσων, μέσα στα πλαίσια της εκπαίδευσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα παρουσιαστεί η Κυκλοφοριακή Αγωγή ως εκπαιδευτικό στοιχείο του σύγχρονου σχολείου. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο, θα περιγραφούν αναλυτικά τα στάδια της Δημιουργίας Οπτικοακουστικού Περιεχομένου για το μάθημα της Κυκλοφοριακής Αγωγής, με τελική κατάληξη τη δημιουργία animation, που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εντός και εκτός της τάξης, για την εκπαίδευση των νεαρών μαθητών._______________________________________________________________________________________________________________________________Education, nowadays, is changing more and more as the developments of technology in combination with the results of the research show us new, more effective ways of teaching.In this context, the idea of multimedia is introduced prominently.School subjects that used to be exclusively taught through a theoretical point of view, they can now be taught with the use of new technological means and gadgets in a variety of ways, not only more pleasant for the pupils but also more effective. In this thesis, a proposal for an alternative way of learning the principles of Traffic Education at school with the use of multimedia will be presented. In the first chapter, the term of multimedia in the context of education will be described. In the second chapter, Traffic Education as an educational element of modern school will be presented. At last, in the third chapter, the stages of audiovisual content for the subject of Traffic Education will be analytically described with the result of the creation of animation that would be used effectively inside and outside the classroom for the education of the young pupils.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιανυσματικά γραφικάen_US
dc.subjectκυκλοφοριακή αγωγήen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectβίντεο στην εκπαίδευσηen_US
dc.subjectvector graphicsen_US
dc.subjecttraffic educationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectvideos in educationen_US
dc.titleΠολυμέσα και Εκπαίδευση: Δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου για την κυκλοφοριακή αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animationen_US
dc.title.alternativeMultimedia and Education: Creation of audiovisual content for traffic education in Primary school using vector graphics and animationen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record