dc.description.abstract | Η εκπαίδευση αλλάζει μορφή ολοένα και περισσότερο, όσο οι εξελίξεις στην τεχνολογία σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα των ερευνών, δείχνουν νέους, πιο αποτελεσματικούς τρόπους διδασκαλίας. Στο πλαίσιο αυτό, η έννοια των πολυμέσων κατέχει περίοπτη θέση. Μαθήματα τα οποία διδάσκονταν αποκλειστικά μέσα από ένα θεωρητικό πρίσμα, πλέον μπορούν με τη χρήση των νέων τεχνολογικών εργαλείων και μέσων να διδαχθούν με διάφορους τρόπους, αφενός πιο ευχάριστους για τους μαθητές και αφετέρου πιο αποτελεσματικούς. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μια πρόταση για έναν εναλλακτικό τρόπο εκμάθησης των αρχών της Κυκλοφοριακής Αγωγής στο σχολείο, με τη χρήση πολυμέσων. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα γίνει μια περιγραφή του όρου των πολυμέσων, μέσα στα πλαίσια της εκπαίδευσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα παρουσιαστεί η Κυκλοφοριακή Αγωγή ως εκπαιδευτικό στοιχείο του σύγχρονου σχολείου. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο, θα περιγραφούν αναλυτικά τα στάδια της Δημιουργίας Οπτικοακουστικού Περιεχομένου για το μάθημα της Κυκλοφοριακής Αγωγής, με τελική κατάληξη τη δημιουργία animation, που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εντός και εκτός της τάξης, για την εκπαίδευση των νεαρών μαθητών._______________________________________________________________________________________________________________________________Education, nowadays, is changing more and more as the developments of
technology in combination with the results of the research show us new, more
effective ways of teaching.In this context, the idea of multimedia is introduced
prominently.School subjects that used to be exclusively taught through a theoretical
point of view, they can now be taught with the use of new technological means and
gadgets in a variety of ways, not only more pleasant for the pupils but also more
effective. In this thesis, a proposal for an alternative way of learning the principles of
Traffic Education at school with the use of multimedia will be presented. In the first
chapter, the term of multimedia in the context of education will be described. In the
second chapter, Traffic Education as an educational element of modern school will be
presented. At last, in the third chapter, the stages of audiovisual content for the subject
of Traffic Education will be analytically described with the result of the creation of
animation that would be used effectively inside and outside the classroom for the
education of the young pupils. | en_US |