dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την πολυτροπικότητα στην επικοινωνία μέσα από
τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η αύξηση της
γλωσσικής ποικιλομορφίας είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών γλωσσικών παραλλαγών
και τον πλουραλισμό στα μέσα ενημέρωσης, τα οποία επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο
επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και των κρατών. Έτσι δημιουργήθηκαν νέοι τρόποι
επικοινωνίας και προσέγγισης της γλώσσας, ενώ τα μηνύματα έχουν διαφοροποιηθεί, με
αποτέλεσμα να χρειάζεται ένας νέος τρόπος προσέγγισης του γραμματισμού και των συμβόλων,
προκειμένου να γίνουν κατανοητά. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό
τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, ενώ η γλώσσα που χρησιμοποιείται και προβάλλεται μέσα
από το διαδίκτυο έχει τροποποιηθεί προκειμένου να προωθήσει τα μηνύματα και να επηρεάσει
τους χρήστες. Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα θα γίνει μια προσπάθεια να διερευνηθούν ο
σύγχρονος τρόπος ζωής και επικοινωνίας και προβολής μέσω της Social media. Αρχικά θα γίνει
μια περιγραφή των εννοιών που αφορούν την πολυτροπικότητα, την επικοινωνία, τα κοινωνικά
δίκτυα, τους χρήστες και την τεχνολογία, προκειμένου να γίνει κατανοητή η σημαντικότητά τους.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει μια έρευνα όσον αφορά τη συμπεριφορά του χρήστη, τους λόγους
και τη σημασία των προτύπων επικοινωνίας. Τέλος, θα τεθούν συμπεράσματα και προτάσεις για
μελλοντική έρευνα.___________________________________________________________________________________________________________________________________In this project we will deal with multimodality in communication that derives from social
media. In the past few years, the development of technology and the increase of language
exchanged on the Internet have resulted in the creation of many variations of standard language
and pluralism in mass media. This multimodality has greatly affected the way of communication
between people and among countries. As such, new forms of communication and approaches to
language have been created. While the messages may differ, a new approach to literacy and
symbols is needed in order for the messages to be understood. Social media have largely replaced
traditional mass media, while the language that is used and projected through the networks has
been transformed to promote the messages and influence users. Within this new reality, we will
attempt to investigate contemporary life style and communication as projected by social media.
We will begin with a description of meanings that concern multimodality, communication, social
media, users and technology, in order for their importance to be understood. This will be followed
with research into user behavior, the meaning of communication standards and the reasons for
which they are created. Finally, conclusions will be discussed along with suggestions for future
research. | en_US |